Myspace Thread

ben net ook maar es begonnen:

het wil ook niet lukken bij mij, tis nu nog een standaard account en kan er ondanks de link van krachtwerk geen fatsoenlijk music account van maken :(

ga nog even prutten... de link is http://www.myspace.com/bliepbliep

iemand nog tips hoe ik er wel een music account van kan maken?

bliepbliep

www.myspace.com/christov013

ja ik vind t een leuke site, vind t soms wel beetje sneu als mensen 8 bekende amerikanden in hun topfriendslist hebben maar niemand die ze echt kennen

wat overigens wel leuk is, dat ik op een moment berichtje kreeg van een van mn influences (Mad.Izm + Sec.Undo de producers van NTM en Kool Shen) dat ze mn muziek wel tof vonden en dat ze friend wouden worden. toch grappig.

Wat ik jammer vind is dat myspace er zo ontzettend ouderwets uitziet.. Dit was hot in 1995, ik geloof dat we 10 jaar verder zijn? Slecht programmeerwerk, want html zelf is okay.

R

Origineel geplaatst door Arv
Wat ik jammer vind is dat myspace er zo ontzettend ouderwets uitziet.. Dit was hot in 1995, ik geloof dat we 10 jaar verder zijn? Slecht programmeerwerk, want html zelf is okay.

R
en traag als de ... *verzin maar wat*

voor mensen die wat meer willen weten wie de spam schurken waren achter het ontstaan van myspace

in het kader van het kan nooit kwaad te weten aan wie je je privacy overhandigt

spam 2.0

Origineel geplaatst door J@ker
voor mensen die wat meer willen weten wie de spam schurken waren achter het ontstaan van myspace

in het kader van het kan nooit kwaad te weten aan wie je je privacy overhandigt

spam 2.0

Bedankt voor de link!

Vergelijkbare discussies

Back