Zonder PC, wel 2xMC500 en meer: Jewel of the Savannah

that overheersende call and response melodietje vind ik wel een beetje kinderachtig .. alsof ik als luisteraar op 'n musical achtige manier meegezogen moeten worden ..

en er zit een kabouter plop stamp groove in .. ken ik ook niet zo goed tegen

samen maakt dat het een beetje kinderachtig voor mij ..

MAAR de lionking was wel een mooie film ! en ik begrijp welke sfeer je wil neerzetten en aan de reacties te lezen is dat gelukt ... voor de rest zal het een berewerk geweest zijn !

Mooie productie. Zeker geslaagd. Ik vind de fluiten wel mooi. Te veel galm had denk ik rommelig een effect aan het geheel gegeven.

De Afrikaanse geluiden zoals de tribals en de olifanten vind ik fantastisch. Pas maar op straks bellen ze van Cote D'or voor de nieuwe commercial. :)

@MADR: Smaken verschillen nu eenmaal. Er zijn enkele mensen die zich ergeren aan de melodie, net zoals er zijn die ze juist goed vinden. Het vraag en antwoord principe heb ik er expres ingebouwd omdat ik eens iets anders wou en dat had ik nog nooit gedaan.
En ik denk dat je met die Kabouter Plog-groove gewoon de 'footstamps' bedoelt ... als je een afrikaanse mood wil neerzetten, dan is dat één van de geluiden waar je dat prima mee kan doen, vind ik.
Maar het is uiteindelijk dus een kwestie van smaak en respecteer je mening :okdan:
Trouwens: dat berewerk viel nogal mee. De song op zich was op 3 weken klaar. Alleen de details in de mix zijn dan over een maand gespreid bijgewerkt.

@René: Laat Cote d'Or maar komen ... ik ben er klaar voor :dubbel: ;) . Bedankt :okdan:

:doei:

Back