Ramirez
Ouwe rot
@Ramirez: Neen hoor, die afrikaanse yells en percussie en rattlers enz komen uit een E6400 en EIV: sample library "Heart of Africa". Echte aanrader voor EMU of S1000-bezitters! . Het is wel de bedoeling dat de toekomstige CD Jewel de vorige Musical Impressions zal overstijgen ... en met Jewel of the Land en Jewel of the Savannah ben ik al goed op weg, denk ik .
Hoi Danny.
Jij gebruikt toch alleen de w-30 als sampler?
nou ben ik helemaal niet thuis met de w30,maar zou je mischien een korte omschrijving kunnen geven hoe je je samples laad en gebruikt.en hoelang kun je met een w30 samplen?
wat ik me herinner is dat de w30 meestal voor percussie werd gebruikt.of zit ik er naast?
Hoi Danny.
Jij gebruikt toch alleen de w-30 als sampler?
nou ben ik helemaal niet thuis met de w30,maar zou je mischien een korte omschrijving kunnen geven hoe je je samples laad en gebruikt.en hoelang kun je met een w30 samplen?
wat ik me herinner is dat de w30 meestal voor percussie werd gebruikt.of zit ik er naast?

.
. Trouwens, afrikaanse melodiëen zijn dikwijls eenvoudig qua opbouw
. Hier is de percussie en achtergrond op zich al complex genoeg zonder daar dan nog eens complexe melodiëen bij te gaan zetten