• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE RUIL] Roland XP-80

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

David

Ouwe rot
Ik denk er al een tijdje over mijn XP-80 weg te doen.
Er is niets mis met het instrument, maar ben 'm een beetje beu.

Het apparaat is enkel thuis gebruikt, nooit live, en ziet er nog als nieuw uit, volledig krasvrij.

Ik wil 'm eventueel best ruilen met iemand tegen iets anders, hoeft geen klavier te zijn (bv Waldorf, Virus, ed). Geen Roland AUB (uitgezonderd JP8000 / JP8080).

Als jouw toestel een objectief hogere 2ehands waarde heeft dan de XP-80, ben ik best bereid om er nog wat cash, sample CD's e.d. bovenop te doen. We vinden wel een deal.

Dus wie interesse heeft in een XP80 en zelf ook iets te ruil heeft, neem gerust contact op!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back