Wavestation EX

Status
Please reply by conversation.

Ramirez

Ouwe rot
Ik ben dus opzoek naar een wavestation ex.
Wat ik dus NIET zoek is een bekrastenicotineplakkendepodiumsloeriedienaaralcoholstinkt;)

-de behuizing moet in perfecte staat zijn(ik gebruik geen loep,maar cosmetisch moet ie gewoon zwaar oke zijn).
-technisch ook natuurlijk ,maar ik struikel echt niet over een kapot backlightje,of toetsen die hier en daar iets of wat stroever gaan.

Het klinkt mischien een beetje bot ,maar ik heb nu al 2 keer een wafstation laten staan omdat de verkoper jokte over de staat.
Zonde van de brandstof en tijd.
Was overigens niet via synthforum.

Prijs: hangt uiteraard een beetje vanaf of er kaartjes bijzitten,backlight kapot ja of nee enz.
Liefst in de buurt van brabant

Liefst in de buurt van brabant(hoeft dus niet perse)

0 reackties..gaat lekker.
Zo zeldzaam zijn ze toch niet?
Mischien een goeie wel trouwens.:D
Voor een goede wil ik gerust al richting de 200-250 eur gaan.

Tja.en als er een bult kaartjes bijzitten en ned talige handleiding,dan gaan we al richting de 300eur.

Op marktplaats en speurders enz vind ik ze overdreven duur.
een ws tussen de 400-500 eur in perfecte nieuwstaat incl flightcase.......yeah right.:confused:

200 euro is een goede prijs voor een wavestation. Heb mijn SR voor 150 euro... De EX is eigenlijk minder aangezien het aantal banken etc. veel lager ligt...

Niet verkeerd voor 150 eur.
alle 8 rom bankjes aan boord meen ik.

Maar op of rond de 200 eur voor een ex lijkt mij ook niet zo slecht dacht ik zo.
En als ie er nog perfect uit ziet met wat leuke kaartjes erbij ,dan wil ik daar zelfs best iets meer voor betalen.
lijkt mij wel zo eerlijk.

Ik ben inmiddels de eigenaar geworden van een supermooi exemplaar:)

Deze mag dus op:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back