• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Voyager Signature Edition

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
hij gaat toch weg.
de synth die ik het langst gehad heb, het is ook echt de best klinkende synth en lekkerst spelende, daar kan echt geen andromeda of poly evolver tegenop,en ook geen oude minimoog trouwens.
ik heb teveel dure dingen gekocht en er moet wat uit, deze heb ik het langst gehad. fifo dus.

de synth is in perfecte staat. de signature edition (persoonlijk geïnspecteerd door bob moog+ ) heeft 5 jaar fabrieksgarantie trouwens, die volgende jaar november afloopt. verder de handtekening van bob moog, een gouden naamplaatje, mooiere kast en gooseneck lamp en gigbag (nooit gebruikt) meegeleverd.

ik wil er 2750 voor hebben, iets inruilen wil ik wel, als het maar leuk is, bv een arp odyssey, micromoog, pro one, sci tom, zoiets. je weet wel.
het is veel geld, maar de synth is meer waard, daar ben ik van overtuigd. bovendien brengt deze signature over een of twee jaar nog steeds dit bedrag (of meer) op, terwijl een gewone, nieuwe voyager of andromeda of zoiets dan echt wel 30% minder waard is.

Attachments

• forum 00 voyager.jpg
    forum 00 voyager.jpg
    122,2 KB · Bekeken: 133
sorry, er komen wat foto's aan....

Attachments

• forum 01 left.jpg
    forum 01 left.jpg
    152,1 KB · Bekeken: 113
andere zijkant...

Attachments

• forum 02 right.jpg
    forum 02 right.jpg
    179,2 KB · Bekeken: 117
schuin...

Attachments

• forum 03 q front.jpg
    forum 03 q front.jpg
    253,2 KB · Bekeken: 112
... van achteren

Attachments

• forum 04 q back.jpg
    forum 04 q back.jpg
    190,9 KB · Bekeken: 104
het naamplaatje, de enige opmerking die ik over de voyager meot maken: er zit een heel klein en ondiep krasje op het plaatje, linksboven. een jack plug die langsvloog. goud, hè :engel:

Attachments

• forum 05 tag.jpg
    forum 05 tag.jpg
    153,7 KB · Bekeken: 112
handtekening...

Attachments

• forum 06 sign.jpg
    forum 06 sign.jpg
    240,6 KB · Bekeken: 108
de wielen zijn blauw verlicht, maar dat zie je niet als de voyager uitstaat.

Attachments

• forum 07 wheels.jpg
    forum 07 wheels.jpg
    136,2 KB · Bekeken: 118
paneel links...

Attachments

• forum 08 close left.jpg
    forum 08 close left.jpg
    183,4 KB · Bekeken: 111
...en rechts

Attachments

• forum 09 close right.jpg
    forum 09 close right.jpg
    263,5 KB · Bekeken: 114
in de doos, alles erbij

Attachments

• forum 10 boxed.jpg
    forum 10 boxed.jpg
    143 KB · Bekeken: 108
het certificaat, ook getekend door bob moog, de manual, etc.

Attachments

• forum 11 docs.jpg
    forum 11 docs.jpg
    149,8 KB · Bekeken: 108
de foto van de buitenste doos zal ik jullie besparen, hier nog de gigbag.

Attachments

• forum 13 bag.jpg
    forum 13 bag.jpg
    142,9 KB · Bekeken: 114
het enige dat eigenlijk niet duidelijk op de foto staat, is de rij in en outputs. met een insert kan je elk effect of zo voor in het voyager-signaalpad sturen, er is ook een 'gewone' audio in (alles door het filter wordt goed, soms beetje oversturen, heerlijk). stereo audio out, midi in out thru, de aansluiting voor de expander en een hele rij cv en gate inputs.

eentje nog, in met de blauwe wielen (bij daglicht, de rest moet je er zelf bijdenken).

Attachments

• forum blauw.jpg
    forum blauw.jpg
    191,5 KB · Bekeken: 109
sorry, even voor de duidelijkheid: nederland is een klein land. voorlopig kies ik ervoor de voyager niet te versturen. dat is ook de reden dat ik m niet op ebay duitsland zet.
er is altijd wel een mouw te passen aan afstand/transport problemen, maar opsturen doe ik deze liever niet, ondanks de dubbele originele doos.

en nog een schopje na weer 100 kijkers. over 50 weer, dus kijk alleen als je serieus bent. oops. te laat ;)
welterusten.

en weer 150 verder, zolang jullie blijven kijken, blijf ik schoppen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back