http://www.projectmayhem.nl/ iemand geweest NDSM

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
http://www.projectmayhem.nl/

TOEVALLIG sf ertjes hier geweest afgelopen weekend [ hele weekend ...mischien ]
NDSM terrein ouwerewets freak feesje veel live en lawaai ,...
geweldig genoten
mega soundsystem ,...[brode hebk gezien ...hey!]

de hele robodock hal gevuld met een flinke sound,......

:{ nog 1xxxxx

DAMM ik niet, was naar de klote van het optreden van vrijdag, vrienden van me zijn wel geweest. Schijnt echt cool geweest te zijn! Met bizzare robot spinnen met mensen er in, live-sets en soundystem van o.a. ZMK..

Naja volgende keer beter.

Oja vriend vertelde ook dat er een soort scherm was, wat je aan kon raken en dat je dan allerlei kleuren en geluiden kreeg, deed me denken aan dat filmpje wat hier op het SF heb gestaan van dat touch-screen wat je met meerdere vingers kon bedienen.... Of dat het ook exact was weet ik niet..

ben daar ook nog even geweest, leuk feest!
helaas moest ik al weer vroeg naar huis.... :(
vooral die "basshorn" van industrial funk vond ik heeeel vetjes!!!
lekker gegeten ook, ze hadden zelfs vlees 8~

Ron het was WAANZINNIG!!!!

je hebt wat gemist (eg wel!)

ondanks dat er entree werd gevraagd (slechts om uit de kosten te komen) was het Do It Yourself gehalte erg hoog.

Relaxe mensen, verschillende area's, relaxe sfeer, (redelijk) goede muziek en ga zo maar verder...

link voor foto's

allebei de duimen omhoog voor de organisatie(s) (hopelijk komt er ook een Part DEUX)

fotootje

fotootje

Origineel geplaatst door sms303
Ron het was WAANZINNIG!!!!

je hebt wat gemist (eg wel!)

hey miss
ik was kwam er en ...overwon najaaa ,....iig ik heb een flinke triatlon gemaakt ...geloofk
fattjes wast zeker

ondanks dat er entree werd gevraagd (slechts om uit de kosten te komen) was het Do It Yourself gehalte erg hoog.

Relaxe mensen, verschillende area's, relaxe sfeer, (redelijk) goede muziek [ grotste soundsystem had toch wel erg veel noise / lawaai ; kheb wels wat heftags gehoord maar kom weinig ritme horen ,..tsja 2nd generation soundsystems zzzz welfattt en groooot] en ga zo maar verder...

link voor foto's

allebei de duimen omhoog voor de organisatie(s) (hopelijk komt er ook een Part DEUX)

dat hoop ik zeker twas groot en erg relaxed
[veel bekenden ,...waarvan ik d8 dat t vlammetje al gedoofd was ,...in de goede zin van t woord]

Laatst gewijzigd:
1

1

panorama soundsystem.pie

Attachments

• thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif
    thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif
    80,7 KB · Bekeken: 121
iemand foaux
vet feest was dit veel generatiestegelijk = T!

hsdf,iojai;hsm,f/xk/vjklzxngr= yay

Back