Yamaha A3000 met externe scsi zip..probleempje

kire

Nieuwkomer
Hoi,

Ik heb een Yamaha A3000 met externe scsi zip drive en wil graag samples laden van de Zip in de sampler..maar krijg dit niet voor elkaar.

Bij het scsi-ID overzichtje in de sampler staatie wel..hoe kan ik de zip drive benaderen vanuit de yamaha a3000 ???

hoi Kire,

op het eerste zicht lijkt er toch niets mis met je configuratie?
Kan je volumes saven op de ZIP? Of lukt gewoon het inladen niet?

Zijn al je ZIP schijven geformatteerd in Yamaha A3k format?
Of wou je Akai S1000 schijven proberen in te laden? Want dan is de werkwijze inderdaad enigzins anders.

Ik kan de zipdrive wel formateren maar weer niet hoe ik er samples vanaf kan laden naar/van de sampler... die manual is niet echt duidelijk :(

Pak Disky (www.ampfea.org - onontbeerlijk voor A3K gebruikers). Kun je je ZIP waarschijnlijk gewoon als SCSI Volume behandelen, en dan is het verder alleen drag 'n drop. (Of sleur en pleur, op z'n Haags :D )

Gecondoleerd, dat wist ik niet :D 8o) ;)

Origineel geplaatst door kire
Ik kan de zipdrive wel formateren maar weer niet hoe ik er samples vanaf kan laden naar/van de sampler... die manual is niet echt duidelijk :(

Bedoel je individuele samples van ZIP naar sampler, of complete volumes?

Re: Yamaha A3000 met externe scsi zip..probleempje

Origineel geplaatst door kire
Hoi,

Ik heb een Yamaha A3000 met externe scsi zip drive en wil graag samples laden van de Zip in de sampler..maar krijg dit niet voor elkaar.

Bij het scsi-ID overzichtje in de sampler staatie wel..hoe kan ik de zip drive benaderen vanuit de yamaha a3000 ???

Heb je hem al proberen mounten?
Als je hem gemount hebt, moet je de disks ook nog formateren (Yamaha formaat)... en volumes aanmaken enzo...

Back