Updaten patches Virus C

Maunga

Ingeburgerd
Hey

nog maar pas eigenaar van een Virus C en al in de knoei. Ik zou graag de extra patches installeren voor de Virus C (dit zijn de extra ROM-patches die de banken C-H bezetten). MAAR ik snap er echt niets van hoe dit moet.

In de handleiding staat er niet echt veel duidelijks in. Sequencer gebruiken, allemaal goed en wel, maar euh...

Kan er iemand helpen?

Hierbij even de details:

heb SoundDriver gedownload
bezit virus C
sequencer: Sonar 4 producer edition

Super bedankt alvast!

Koenraad

Je kan via SoundDiver of je sequencer de patches in banks RAM A en B zetten. Naar de andere banken kan je niet schrijven. Daarna kan je in 1 van de menu's de banken naar de ROM banks kopieren (store to flash ofzo?). Kortom dus wel eerst even de huidige banks A en B backuppen, want die ga je overschrijven.

Ga naar de acces site , a naar support en check de download area en klik op virus C en dan op factory Patches.
Daar kun je de "1024 patches update for Virus c series" downloaden, en er zit meestal een tutorial bij hoe je het stapsgewijs moet doen.
Ik zou meteen effe checken of je het laatste OS in je virus hebt zitten,(Filtertje extra), en die ook meteen effe downloaden in de sectie OS updates.
Beter doe dit eerst voordat je die 1024 soundpatch doet.
Good Luck!

Ik ben naar een hele vriendelijke zaak gegaan, en gevraagd of ze m'n Virus wilde updaten, aangezien ik geen pc's gebruik in combi met gear (en dus ok niet precies weet hoe&wat :D )

Werkt (uiteraard) perfect! Dus in geval van nood kan je natuurlijk iemand lief aankijken ;)

Nog bedankt, Harold! :biertje:

Hey

er is reeds OS 6.5 geïnstalleerd en de patches heb ik gedownload, maar er zit geen file bij die je zegt hoe je dat moet doen. Ze verwijzen naar de handleiding en die is niet echt een hulp. Er staat wel van de midi-file af te spelen in je sequencer, maar wat met de instelling. Als je sysex stuurt, kan je in de problemen raken meen ik gelezen te hebben...

Ik heb het zenden van sysex uitgeschakeld en de file afgespeeld, maar dit geeft geen resultaat. en aan die SoundDriver kan ik echt niet uit hoor. Ik durf er niet mee spelen, met het risico al mijn soundpatches kwijt te raken.

complicated

Avil lavigne

(Koenraad) :D

Back