stotterende EMU 1212

dj LeZgelm

Nieuwkomer
Ik heb inmiddels al 2 keer mijn nieuwe geluidskaart (EMU1212) geïnstalleerd maar hij blijft maar stotteren.

Ik heb 1 gig intern geheugen en had voorheen een Audiophile 24/96 en die stotterdre nooit op deze pc.

Heeft iemand ervaring hiermee en weet wat ik moet instellen om dit recht te zetten?

latency !?

Dat je audiophile op een bepaalde latency draaide wil niet zeggen dat je de emu op de zelfde latency kan draaien !
Dus hoog beginnen en dan afbouwen en de instelling kiezen voor dat ie gaat stotteren.

Anders zou ik het niet weten :D

ben er eigenlijk al uit... Latency van de EMU kan trouwens nog lager dan de audiophile ..

het had met drivers van Quicktime te maken .... tja zo ben je weer een lekker ochtendje bezig ..

Origineel geplaatst door dj LeZgelm
ben er eigenlijk al uit... Latency van de EMU kan trouwens nog lager dan de audiophile ..

het had met drivers van Quicktime te maken .... tja zo ben je weer een lekker ochtendje bezig ..

Heb je Quicktime gewoon verwijderd van je computer of had het met instellingen te maken? Misschien handig als we een soort database maken met problemen en oplossingen. :-) Ik zou er niet zo snel opgekomen zijn dat het aan Quicktime zou kunnen liggen. Goed gevonden!

Back