Yamaha A3000 - slecht functionerende controllers

NorthernLightX

Prutser
WAT HEEFT DIE A3000 EEN *^@*^!@)(@(*@^)((^^@ KNOPPEN ZEG!!! :kont: :kont: :stupid :[> :fuckoff: ;{

Zo, dat is eruit...

Iemand een suggestie hoe ik doe eindloze potmeters waarmee je het menu bestuurt (lees: zou moeten besturen) moet draaien om wel de kant uit te gaan waar ik heen wil? linksom is bijvoorbeeld de ene keer naar links en de andere keer naar rechts. Tenzij je je daarop instelt, dan is het net andersom. Volgt u het nog? dan komt nu het leuke: af en toe is zowel linksom als rechtsom dezelfde kant. probeer dan maar eens te komen waar je zijn wilt...

bZone is helaas geen optie, dat werkt niet met EgoSys Midi-interfaces, die kunnen die hoeveelheid SysEx niet aan. :(

Dus ik was toch juist, het lag niet aan mij maar aan m'n A-4000 :stupid
Geen probleem echter, hij is al verkocht 8) en de volgende sampler wil ik eerst uitgebreid betasten >:|
Overigens geen foute sampler maar de bediening ... :[> en ik ben anders heel geduldig.
Misschien moet ik maar eens kijken waar de grote jongens het zoal mee doen.

Als sampler en algemene geluiden-knutsel-bak vindt ik de A'tjes erg goed. Yamaha had gewoon kwalitatief betere knoppen moeten gebruiken in plaats van exemplaren die na 10 maanden compleet gaar zijn gedraaid :frons:

Back