vakantiegeld 2006

Origineel geplaatst door Marcel D
Nou moet ik alleen nog iets verzinnen wat ik met de overige 18 vakantie dagen ga doen die ik daarna over hou :frons:

it sucks to be you... ;)

hehe, ik had mijn vakantie gepland lekker na de schoolvakanties, was ik vergeten dat ik naast mijn werk zelf ook weer naar school ga (HBO management in de zorg). Dus dat wordt thuis vakantie vieren. ik denk dat ik mijn tuin gewoon blank zet, en een kub zand in mijn schuur smijt. heb ik toch een strandvakantie. :engel:

Ik heb dat geld helemaal niet nodig om mooie spullen te kopen en op vakantie gaan vindt ik niet zo leuk. Gaat lekker naar de spaarrekening.

Gaat naar m´n fucking huis..........maar goed krijg het dan hopelijk weer eens terug!

Ik heb eindelijk monitors (BM5a) kunnen kopen en heb er ook maar een JoeMeek SixQ bij gedaan :D

Ik zit nog een beetje twijfelen.. Ik probeer mn gearlust de laatste tijd een beetje de kop in te drukken... Maar t kriebelt toch wel weer.. Ik wil eigenlijk nog een keer iets lekkers dik analoogs erbij a la moog o.i.d....

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Ik zit nog een beetje twijfelen.. Ik probeer mn gearlust de laatste tijd een beetje de kop in te drukken... Maar t kriebelt toch wel weer.. Ik wil eigenlijk nog een keer iets lekkers dik analoogs erbij a la moog o.i.d....

Ik zou het gewoon doen, anders geef je je geld toch wel uit en heb je uiteindelijk niks. ;)

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Als het kriebelt, zit het in je natuur. Gewoon doen! :D

Origineel geplaatst door demian
Ik zou het gewoon doen, anders geef je je geld toch wel uit en heb je uiteindelijk niks. ;)
Probleem is dat ik komend jaar weer naar school toe ga, en dus niet zo'n breed inkomen heb als wat ik nu heb.. ;)
Daar zit ik 'n beetje mee in m'n achterhoofd.., dat ik wat achter de hand heb voor die tijd...
Maarja.. mezelf kennende staat hier over een maandje ofzo vast wel weer een leuke bak bij :D :yamaha:

Een paar stevige (klasse C) Lowa trekkingschoenen
Een Bach trekkingrugzak (Iers en onverwoestbaar)
Een Thermarest slaapmat
Een The North Face slaapzak
En twee weken GR11!

Na drie jaar gear kopen wil ik er wel eens tussenuit...

Origineel geplaatst door Eclectus
Een paar stevige (klasse C) Lowa trekkingschoenen
Een Bach trekkingrugzak (Iers en onverwoestbaar)
Een Thermarest slaapmat
Een The North Face slaapzak
En twee weken GR11!

Na drie jaar gear kopen wil ik er wel eens tussenuit...

Ik mis een tent, of die voorziet die slaapzak daar ook in..? :)

Origineel geplaatst door demian
Ik mis een tent, of die voorziet die slaapzak daar ook in..? :)

Mijn reisgezellen beschikken daar gelukkig wèl over. :)

Ik ben trouwens nog nooit gaan kamperen. Het leek me daarom niet verstandig om meteen ook een tent aan te schaffen; wie weet is het niks voor mij... Bovendien heb ik niet genoeg Euro's.

Een klein deel gebruiken voor wat spulletjes als een mixercase, een goede microfoon, een 2e effectpedaal... misschien multikabels. De rest naar de spaar :).

Eigenlijk heb ik weinig wensen op het moment :).

-C-

oef het zit eigelijk al in mijn CS80, ik ga volgende week ook nog eens verhuizen, zit al een aantal weken met koptelefoon op mijn JD800 in de slaapkamer te rammen omdat ik mijn studiootje al heb opgeruimd, maar ik probeer er nog iets tussendoor te krijgen iets analoogs iedergeval ik heb tegen mijn vriending gezegd dat ik best een paar maanden op een paar kratjes wil zitten ipv die design bank :D

Origineel geplaatst door Marcel D
Dit wordt dan zo snel mogelijk omgezet in een Roland Dimension-D

Die SDD320 heeft geen vakantiegeld nodig om een reisje te maken. Hopelijk vindt hij bij jou z'n eindbestemming. Koop nog even een CP70, die combinatie schijnt heel goed te zijn, en dan heb je die 18 dagen ook weer iets te doen. Wel oppassen, die CP70 heeft volgens mij ook houten toetsen ;)

Joh, mag je echt niet gewoon gaan werken van de baas ?

Een stagepiano, aangezien ik steeds meer pianosounds gebruik. welke? Ik twijfel tussen roland rd170, yamaha p80/p90 en korg sp200.
Een klein mixertje is dan ook wel handig (behringer ub1002, phonic mu1002, phonic am240 o.i.d)
En als ik dan nog wat geld wil uitgeven een betere (lees: minderslechte ;)) akoestische gitaar.

Dat wordt dus 3 maanden lang vakantiewerk doen.

Back