Gezocht SR-JV Vintageboard

Status
Please reply by conversation.
d'r was laatst een winkel die die dingen voor 59€ nieuw aanbood... ik weet alleen niet meer welke winkel. Was geloof ik in (omgeving) utrecht.

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
d'r was laatst een winkel die die dingen voor 59€ nieuw aanbood... ik weet alleen niet meer welke winkel. Was geloof ik in (omgeving) utrecht.

Dat was Peter Verspuy (Rotterdam dus). Die hebben ze nog steeds voor 59 euro, alleen hebben ze de Vintage zo te zien niet meer.

Origineel geplaatst door etaoin
Dat was Peter Verspuy (Rotterdam dus). Die hebben ze nog steeds voor 59 euro, alleen hebben ze de Vintage zo te zien niet meer.

die ook idd.. maar er was er laatst nog één.... ik ga ff zoeken...

ik bedoelde deze ad van morel muziek, maar als ik de advertentie goed begrijp hebben ze alleen nog maar het orchestral board over. Helaas!

In Utrecht was het Feedback. Alle kaarten waren in 1 milliseconde uitverkocht, ze hadden er ook maar 1, de Country en Western geloof ik. En maar adverteren. Eikels. Ik probeer het niet eens meer bij die lui.

Het zo'n beetje de meest gewilde. Je kunt ook eens uitkijken naar de M-VS1 module, daar zitten zo'n beetje dezelfde samples in. Ik zelf zoek nog de keyboards of the 60's&70's (en stiekum ook de Country & Western maar daar durf ik niet voor uit te komen)

Status
Please reply by conversation.
Back