Cubase Mixermaps

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Nu dan, 3 mixermaps geheel belangenloos beschikbaar gesteld.
Logisch ontworpen volgens het vintage synth layout principe.

juno2.gif

• J u n o - 2 (design by 6 trak)
INFO: deze map verzend sysex via midi kanaal 16.
>>> gimme that! <<<

6trak.gif

• S i x ~ T r a k (design by 6 trak)
INFO: deze map verzend sysex via midi kanaal 11.
>>> let's grab it! <<<

jx8p.gif

• J X - 8 P (design by 6 trak)
INFO: deze map verzend sysex via midi kanaal 1.
>>> lemme see! <<<

:halleluja Go Midi-Mixing and be happy! :halleluja

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 20hz

Mischien een idee om ook voor dit soort bestanden de 'Download-setie' te gebruiken?

Nou nee... Dank je feestelijk. Er is al genoeg wat ik niet kan downloaden en daar hoeft
dit echt niet bij :(
Of het probleem bij Netscape of bij Mac OS ligt, daar heeft nog niemand een zinnig
antwoord op kunnen geven, maar de Download heeft me nog nooit meer geschonken als
een zwarte pagina.

Kan ik die mixermap ook op mijn atari gebruiken? Weet je wat, anders probeer ik het ff, dan weet ik het ook! 3 TIMES THNX

Origineel geplaatst door senso

Nou nee... Dank je feestelijk. Er is al genoeg wat ik niet kan downloaden en daar hoeft
Of het probleem bij Netscape of bij Mac OS ligt, daar heeft nog niemand een zinnig
antwoord op kunnen geven, maar de Download heeft me nog nooit meer geschonken als
een zwarte pagina.

Inderdaad, als ik dit probleem had zou ik ook niemand het genoegen van downloaden gunnen... :confused:

Origineel geplaatst door senso

een zwarte pagina.

Senso, ik heb het net even geprobeerd, maar bij mij werkt het lekker.
Configuratie:
mac os 10.1.5
chimera 0.5 (wat mij betreft op dit moment met voorsprong de beste browser, alleen chatten wil ie niet, maar de perfecte browser moor de mac is ook nog niet uitgevonden)

enne, owh ja, spdk, volgens mij heeft 6trak deze mixermaps juist op de atari gemaakt asl ik het goed heb.

Re: Cubase Mixermaps

Origineel geplaatst door 6 trak

INFO: deze map verzend sysex via midi kanaal 16.

INFO: deze map verzend sysex via midi kanaal 11.

INFO: deze map verzend sysex via midi kanaal 1.

Sysex boodschappen worden niet via MIDI kanalen verstuurd. Het zijn systeem boodschappen die of voor het hele systeem zijn, of voor 1 specifiek apparaat. Deze worden gestuurd aan de hand van zgn. 'manufacturers ID', 'Model ID' en 'Device ID'. Sysex boodschappen kunnen kanaal informatie bevatten, maar ze worden niet via of naar een MIDI kanaal gestuurd.

Re: Re: Cubase Mixermaps

Re: Re: Cubase Mixermaps

Origineel geplaatst door aux

Sysex boodschappen worden niet via MIDI kanalen verstuurd. Het zijn systeem boodschappen die of voor het hele systeem zijn, of voor 1 specifiek apparaat. Deze worden gestuurd aan de hand van zgn. 'manufacturers ID', 'Model ID' en 'Device ID'. Sysex boodschappen kunnen kanaal informatie bevatten, maar ze worden niet via of naar een MIDI kanaal gestuurd.

Klopt helemaal... dat sysex verhaal van jouw.. mee eens dus..

Wat ik bedoel is dat mijn maps gemaakt zijn voor een specifiek kanaal... De knoppen in de map hangen aan een vast kanaal.
De Juno-2 map (kanaal 16) kan alleen door de Juno-2 worden ontvangen op kanaal 16... in dat kader dus!
De maps ook nog geprobeerd nadat je de midi encyclopedie had doorgelezen...?

wiseguy... 8)

Laatst gewijzigd:
Re: Re: Re: Cubase Mixermaps

maar toch leuk dat je ff reageerde nadat je de midi encyclopedie had doorgelezen... bedankt!

wiseguy... 8)

Aux IS de enceclopedie

Laten we elkaar niet afzeiken, 6trak maakt leuke mixermaps die tot ons aller beschikking staan. Waarvoor dank!

Mierencoïtus over wat midi nou precies allemaal doet mag van mij in een andere thread.

De maps ook nog geprobeerd nadat je de midi encyclopedie had doorgelezen...?

wiseguy... 8)

Weet voor wie je respect moet opbrengen aub.

Origineel geplaatst door The Q
Laten we elkaar niet afzeiken, 6trak maakt leuke mixermaps die tot ons aller beschikking staan. Waarvoor dank!

Mierencoïtus over wat midi nou precies allemaal doet mag van mij in een andere thread.

Als ik iets lees in een thread, waarvan ik zeker weet dat er iets niet klopt, reageer ik erop. Anders kan je veel verwarring krijgen over het desbetreffende onderwerp. Als mensen (in dit geval) ergens gelezen hebben dat sysex geen kanalen gebruiken en nu ineens de thread lazen, raak je in de war.

Ik probeer niet zozeer de wiseguy hier uit te hangen, maar ik ben (in vergelijking met de meeste DSF'ers) niet zozeer een muziek producer, maar veel meer een technicus.

Duizend bommen en granaten.
Had ik maar nooit m'n Atari verpatst en een Juno2 gekocht, dan had ik fijn kunnen spelen met 6 zijn maps. :)

Toch gaaf hoor!

Leuke van die maps is dat je de snapshots bij je songs op kan slaan. Voor menig losbol erg praktisch dus. ;)

Back