Werk nog met software maar.........

Origineel geplaatst door Steven V
Dat zeker. Die MC-808 is de modernste, en de machine met de meeste mogelijkheden, zo lijkt het. Volgens mij is ie ook zeer gebruiksvriendelijk, ik heb net dat filmpje bekeken waar de machine aan een computer gehangen wordt, en dat lijkt me zeer goed en gebruiksvriendelijk geregeld.

Het lijkt mij een zeer interessant toestel. Maar de boodschap luidt: eerst uitproberen!

Ik denk dat ik dan idd nog maar ff naar feedback moet gaan en ik snap wat je bedoeld het is meer wat je zelf fijn/goed vind.:okdan:

Origineel geplaatst door Mozt-Hard
Vandaar ook dat ik toch maar verder ben gaan vragen omdat ik al bang was voor de vooroordelen....maar de capaciteiten van de 808 lijken jou voldoende zo op het eerste gezicht????

En Trash jij zou dus voor een rs7000 gaan???

Nee ik probeer je alleen een breder spectrum te geven om uit te kiezen.

Voor op de bank lijkt me een esx erg leuk :D
Maar persoonlijk zou ik een mpc kiezen, maar dat komt omdat de soundengine van de esx een beetje tegenvalt.

Origineel geplaatst door trash
Nee ik probeer je alleen een breder spectrum te geven om uit te kiezen.

Voor op de bank lijkt me een esx erg leuk :D
Maar persoonlijk zou ik een mpc kiezen, maar dat komt omdat de soundengine van de esx een beetje tegenvalt.

Je maakt het niet makkelijker;)Ik wacht wacht sowieso de test in de volgende interface ff af...

Maar goed laat ik de vraag eens anders formuleren....

Welke sampler/sequencer vind je/jullie het lekkerst werken en waarom?????

Heb alleen de korg mx even gehad, die is erg leuk, verder kan ik niet meepraten over samp + seq.
Over losse samplers kan ik wel meepraten.
Heb akai's gehad, emu's en ensoniqs.
Maar weet niet of je daar iets over wil weten.

Heb je al een masterkeyboard? Anders zou ik voor een workstation gaan met meer outputs

Back