arp odyssey en/of sequential tom (of vergelijkbaar)

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
graag in zeer goede staat.

drummer hoeft niet perse een tom te zijn, maar andere ken ik niet zo goed (oberheim dx of zo, drumulator, dat soort dingen)

Sorry...ik kan je hier niet aan helpen :D

of zit je niet op dit soort reacties te w8n ? ;)

Sorry, ik ook niet.

Hoe lang denk je dat je deze synth gaat houden? Net zoveel maanden als dat je al sequential toms gehad hebt? Een maand of 4 dus? ;)

een maand of vier?
het is veel erger dan dat jeroen, maar gelukkig tamelijk onschadelijk, en naast de enkele rat hier, heb ik toch ook veel leuke mensen leren kennen, alleen dat maakt het al de moeite waard.

ik begin vaak te zoeken op het forum, zou er iemand een tommetje aanbieden?
ik zoek dan op sequential binnen het marktplaats-deel en schrik dan van alle toms en drumtraks die ik zelf heb weggedaan.

odyssey ook zo'n verhaal, ik had pas een hele mooie en goede, toch maar over op iets anders en dan doe ik dat ook volledig en gaan alle ouwe spullen er resoluut uit. dat kan ook zomaar ineens opkomen. pas bv met de moog source van ron, die zieik dan en denk....ja - en dan volgt de rest vanzelf. dom hè?
ach, wat ik al zei. tamelijk onschadelijk.

ik zag trouwens 2 dumulators aangeboden, geen midi is natuurlijk een nadeell (vanwege de kliok hè), maar weet iemand hoe die klinken n vergelijk met bv de tom

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
of zit je niet op dit soort reacties te w8n ? ;)

van jou kan ik elke reactie waarderen.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Sorry, ik ook niet.

van jou ook hoor.

misschien moet ik eens af van dat dwangmatige 'alles oud of alles nieuw' idee.
drummachine is een erg mooi ding en werkt fijn, klinkt goed, veelzijdig. kan best naast een source en odyssey eigenlijk, naja, maar s kijken.

Origineel geplaatst door Leo
van jou ook hoor.

misschien moet ik eens af van dat dwangmatige 'alles oud of alles nieuw' idee.
drummachine is een erg mooi ding en werkt fijn, klinkt goed, veelzijdig. kan best naast een source en odyssey eigenlijk, naja, maar s kijken.

Een dikke Moogbaslijn gecombineerd met jaren '80 digitale drums? Ah tuurlijk. Maar ik weet niet hoe lang het geleden is dat je je headspins en bodypopping moves nog hebt geoefend? :D

breakdancing.jpg

Origineel geplaatst door bikkel
Een dikke Moogbaslijn gecombineerd met jaren '80 digitale drums? Ah tuurlijk. Maar ik weet niet hoe lang het geleden is dat je je headspins en bodypopping moves nog hebt geoefend? :D

breakdancing.jpg

ik heb 3 van die broeken liggen, allemaal het kruis uitgescheurd, dus dan weet je het wel.

He Leo, ik kan hiermee de plank volledig misslaan want ik ken de Sequential (en de sound) niet, maar is die MPC bak van mono-poly niks? (niet dé MPC maar een "Super obscure MPC Eletronics drummachine")

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=63275&highlight=mpc

Ding ziet er echt zo gaaf uit, audio demo ook oké maar nogmaals, weet niet of dit is waar je naar opzoek ben

Origineel geplaatst door Syntax Terror
He Leo, ik kan hiermee de plank volledig misslaan want ik ken de Sequential (en de sound) niet, maar is die MPC bak van mono-poly niks? (niet dé MPC maar een "Super obscure MPC Eletronics drummachine")

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=63275&highlight=mpc

Ding ziet er echt zo gaaf uit, audio demo ook oké maar nogmaals, weet niet of dit is waar je naar opzoek ben

heb ik ook aan gedacht, maar klinkt volgens mij meer electronisch dan echt krachtig (eigenlijk zoek ik allebei). verder begreep ik weinig van het aanstuur/programmeer verhaal.
ik zal het dennis 's vragen.

En een VA Oddysey Leo?

Die Prodyssey ASB van creamware? (is er alleen nu nog niet, dus daar heb je nu niet veel aan)

Het geluid van toen met de gemakken van nu? (lees polyfonie, memory en Midi)
Echte puristen zullen het wel niks vinden, maar ik ben erg tevreden over de ASBs..

En digitale drums?

Zo'n Alesiss HR16 niks? Of zelfs een Boss DR550 mk2? Lekker goedkoop en digitaal....en best wel power geloof ik.

Een echte odyssey naast een machinedrum ? Lijkt mij niks hoor, die karakteristike ultra supersound van de Arp naast de metalige kicks en snares van de machinedrum...:D

Succes met zoeken...

dankjewel.

het gaat me niet alleen om het geluid. ken je sjakie's wondersloffen? ik wil zo'n oude bak aanraken en dan wat horen.
of zal ik toch voor een vintage keys gaan? ;)

joan of arc staat hier nu op, dat gieren van die synth, heerlijk.

Origineel geplaatst door Leo
dankjewel.

het gaat me niet alleen om het geluid. ken je sjakie's wondersloffen? ik wil zo'n oude bak aanraken en dan wat horen.
of zal ik toch voor een vintage keys gaan? ;)

joan of arc staat hier nu op, dat gieren van die synth, heerlijk.

Dat gieren komt van een Mellotron Leo... is geen synth he... ;-)

Origineel geplaatst door P-Five
Dat gieren komt van een Mellotron Leo... is geen synth he... ;-)
ojee... nu wil Leo een Mellotron! :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
ojee... nu wil Leo een Mellotron! :)

wordt morgen geleverd. nee hoor, ik zet wel 30 my first sony's op een rij.

tja, eigenlijk zoek ik er weer 1. ik sta op het punt een tommetje te kopen, of misschien een drumtraks, maar ik kan het natuurlijk ook nog even dicht bij huis proberen...

welnee, ik leek wel gek. ouwe zooi. ik hou het gewoon bij de machinedrum!

of wacht 's....

nee.

Status
Please reply by conversation.
Back