Wat is dit nou weer? Synthmuseum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik geef de beste prijs dit betekent de
huidige nieuwprijs dat je voor je spullen zou moeten betalen indien je ze nieuw moet aankopen min 10 %.

Stel...ik heb een Jupiter-8... nieuwprijs 10.000 gulden... als je 'm tegenwoordig nieuw zou kunnen kopen, kost ie...10.000 Euro? 10% er vanaf, blijft er 9.000 Euro over... Dus ik kan 9.000 Euro vangen voor een Jupiter-8? Hmmm, ben benieuwd wat ie voor een Synthi-100 neerlegt... ;)

Dan kan ik alvast meer dan 500 EUR voor me SC-55 vangen >:| , ik heb al gemaild. Nog rap m'n i5s eraan toevoegen, da's dan toch ook weeral 900 EUR.
Yep, Hover ontvangt binnenkort 1400 EUR, wat ga ik binnenkort kopen ;)
Ben echt benieuwd wat het antwoord zal zijn. 8)

Volgens mij is het gewoon allemaal gelul om zo aan wat leuke oude bakken te komen. Je hebt altijd wel mensen die er in trappen en voor niet al te veel geld iets van de hand willen doen.

Als iemand een oude bak verkoopt tegen een (te) lage prijs, zie ik dat meer als onkunde in plaats van oplichterij, maargoed, vaag blijft het......

Origineel geplaatst door BCA303
Als iemand een oude bak verkoopt tegen een (te) lage prijs, zie ik dat meer als onkunde in plaats van oplichterij, maargoed, vaag blijft het......

Niet helemaal. Je kan natuurlijk iets onder de prijs verkopen omdat je denkt dat je daarmee een geweldig initiatief ondersteund.

Origineel geplaatst door omiel

Niet helemaal. Je kan natuurlijk iets onder de prijs verkopen omdat je denkt dat je daarmee een geweldig initiatief ondersteund.

Tja.. dat is het risico dat je neemt en valt in feite ook onder onkunde. Hoezo vertrouwen op iemand die je niet kent als het ook nog eens om handel gaat?

wtf heeft een DJ met synths te maken?

Er staan toch zo vaak van die adjes op MP van "heb je nog 'n oude synth op zolder, ik koop hem van je"...
Die gasten hopen dat er dan zo'n omaatje mailt van "Ik heb hier nog 'n groot apparaat staan met de naam eeh... Buchla erop, voor 'n flesje wijn mag je 'm komen ophalen".

Tsja, het is goedkoper dan 'n staatslot kopen, maar de kans dat je prijs hebt is volgens mij ook kleiner.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back