SH101 voor redelijke prijs

zover ik weet zijn de verkopers uit japan juist erg goed te vertrouwen...
meestal zijn de hoax echt belachelijke prijzen (deze niet) en china lijkt meer t land van herkomst voor dat soort praktijken.
zo'n powerseller met zo'n staat van dienst wordt je niet zomaar.
ik zou t persoonlijk vertrouwen/doen, waare t niet dak al een sh101 heb.

p.s in japan is dit soort gear een behoorlijk stuk goedkoper; maar verkijk je niet op eventuele invoerrechten enso, en dan nog de mailkosten erbij opgeteld; kom je al aardig in de buurt van 1tje die je ergens in europa zou halen...

Laatst gewijzigd:
toe nou, hoe ver kijken jullie eigenlijk?! er staan hier regelmatig 101's te koop, om de hoek, op marktplaats of zo, of op het forum. volgens mij nu eentje met grip en cvkastje voor 400. flinkte prijs, ok, maar die uit japan komt duurder uit.

Origineel geplaatst door markaugust
volgens mij zeg ik dat indirect toch ook?

nou vooruit, maar jij bent gewoon wat vriendelijker van toon, dat her ken ik niet altijd :)

ja hoor ik zou deze gewoon kopen! ik heb nu al aardig wat dingen gekocht en nog geen probleem gehad! de prijs is redelijk te noemen. verzendkosten ook en kijkende naar zijn feedback no problem, ja ik heb gekeken wat hij nog meer verkocht heeft. Sommige op ebay verkopen namelijk eerst make-up of een creme om vervolges goede feedback te krijgen en zetten dan iets duurs neer, als ze dan geen paypal hebben dan zeg ik :doei:

Origineel geplaatst door cns
ja ik heb gekeken wat hij nog meer verkocht heeft. Sommige op ebay verkopen namelijk eerst make-up of een creme om vervolges goede feedback te krijgen en zetten dan iets duurs neer

pas een cwejman s1 voor buy it now 350 euro (normaal 2600-3000 euro) veel positieve feedback, allemaal nepsieraden en schelpjes gekocht voor 50 cent of een euro max.

Back