• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

kleine rommeltjes te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door zoe

ik heb over

HR16 90€
JBL4206 125€
SBX80 150€

inruil van 19" effecten of compressor etc etc is mogenlijk

rustig afwachtend .......... veel mails van, ik wil wel maar heb geen geld of kan je het appart houden of is een inruil van een fiets/telefoon/fibrator ook mogenlijk
:o:

ff omhoog...... ik wil er van af

:L

heb je misschien interesse in iets van deze lijst voor de JBL monitors

- Behringer Ultramizer Pro 1400P te koop
word niet meer gemaakt of verkocht.
http://www.axemusic.com/products/au...er_dsp1400p.htm
100 euro

- Gameboy classic met Nanoloop cartridge (sequencer en synth, www.nanoloop.com) en tasje en adapter en nog 'n paar extra spellen zoals supermario. 150 euro vaste prijs

- DOD FX-25B Envelope Filter pedaaltje, nieuwstaat 55 euro

- Cat Berlin 2004 Boxen (2x bas 2x midden, 1x hoog, basreflex) 150 euro voor het paar

- 10U Rack i.z.g.st. 50 euro

- Lexicon Vortex i.z.z.g.st. 225 euro

- Phil Reese MDS Midi to Din-sync 75 euro

- TR-606 275 euro (perfecte cosmetische staat, alleen hij behoud de patterns niet na enige tijd als je 'm lang niet hebt gebruikt schijnbaar, ik weet 't niet zeker, maar denk dat de interne batterij vervangen moet worden, maarja, hij is dan ook al zo oud ...

- digitale spdif kabel 1 meter 5 euro

- Phonic MM2643XD analoge mixer met digi in en uit, subgroups, routable effects processor, zeer goed presterende pre-amps, EQ met swept mid freq, direct outs. 650 euro z.g.a.n. (nieuwprijs 1000 euro)
http://www.phonic.com/mm-mr2643x_2643xd.htm

SCSI kabel, 50 pins aan de ene kant 68 aan de andere kant. 'n paar (4) dikke XLR kabels van 6 meter, 2 midi verlengkabels van 2 meter. 2 midi kabels van 1 meter.'n set drumsticks.
NCR 875 Ultra Wide SCSI kaart

Origineel geplaatst door nick nova
Zoe die vortex moet je es bekijken.

Ja. :)

iemand anders nog wat te ruil .... sta nu open voor eventuele ruilen (met of zonder extra cash) heb nu voldoende geld bijmekaar om iets te kunnen ruilen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back