EMS Synthi 100

RiSC

Stamgast
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7417827015

60.000 dollar is misschien wat veel, maar de foto's zijn het kijken zeker waard:

ec_3.JPG

0a_3.JPG

f2_3.JPG

66_3.JPG

8d_3.JPG

03_3.JPG

Nu ik die achterkant zie weet ik waarom ze er 60k voor vragen. :)

Wel mooi.
dat wel

wat een ding , vooral die modulatie matrix is dit de grote versie van dat kleine ding ?

Diepe zucht...

Voor 60K $$ wil ik er wel 4 wielen en een stuur bij..

Deze is de afgelopen jaren al een paar keer voorbij gekomen op ebay.
Het mafe vind ik dat gasten net zoals bv NIN die bak nog niet gekocht hebben.

:D

Ik doe nooit flauw over prijzen maar 60.000$ is gewoon veel te veel...Ik denk hoogstens 15.000$ en dat is nog aan de hoge kant....Ik weet dat ze zeldzaam zijn etc etc maar deze prijs is in geen geval te verantwoorden...

Origineel geplaatst door mono-poly
Deze is de afgelopen jaren al een paar keer voorbij gekomen op ebay.
Het mafe vind ik dat gasten net zoals bv NIN die bak nog niet gekocht hebben.

da's nou nog eens toeval. ik las ergens op een amerikaans forum een post van een van die gasten van nine inch nails, die precies hetzelfde over jou zei: i wonder why monopoly hasnt bought it yet??!!

en I wonder why zo'n ding niet even gepoetst wordt voor zo'n vraagprijs :confused:

Origineel geplaatst door wouw
en I wonder why zo'n ding niet even gepoetst wordt voor zo'n vraagprijs :confused:

allemaal waar, maar toch.... wat een geweldig ding!

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik doe nooit flauw over prijzen maar 60.000$ is gewoon veel te veel...Ik denk hoogstens 15.000$ en dat is nog aan de hoge kant....Ik weet dat ze zeldzaam zijn etc etc maar deze prijs is in geen geval te verantwoorden...

Als ik de prijzen bekijk bij ems-rehberg is die prijs gewoon ok hoor.

PS hoe duur was die Source ook alweer? :o:

Origineel geplaatst door mono-poly

Als ik de prijzen bekijk bij ems-rehberg is die prijs gewoon ok hoor.

PS hoe duur was die Source ook alweer? :o:

Die Source kost 1400 eu...is idd niet weinig maar ik vind hem wel leuk in de etalage dus hij hoeft niet weg...60.000 is echt belachelijk...Daar zijn denk ik meerdere mensen het wel mee eens...Het mag best wat kosten maar overdrijven is ook een vak.
Ik hoop voor de verkoper dat ie hem verkoopt voor dat bedrag en dat ie een mooi plekje krijgt....

die twee 60x60 mod matrices! :o:

7200 patchpoints dus.. en dan te bedenken dat elke patchpin ook nog eens 3,5 GBP kost (tenminste, als je ze nieuw koopt bij en EMS en niet zelf maakt). dus als je een patch maakt waarbij je 400 patchpins gebruikt, ben je bijna 2000 euro kwijt aan de patchpins alleen al!

5000$ per oscillator....8D

Origineel geplaatst door ez`
die twee 60x60 mod matrices! :o:

7200 patchpoints dus.. en dan te bedenken dat elke patchpin ook nog eens 3,5 GBP kost (tenminste, als je ze nieuw koopt bij en EMS en niet zelf maakt). dus als je een patch maakt waarbij je 400 patchpins gebruikt, ben je bijna 2000 euro kwijt aan de patchpins alleen al!

daar moest ik ook aan denken.
ik heb om te beginnen mijn voyager verkocht en ga nu de pins aanschaffen. dan moet ik nog even zien hoe ik de centen voor de synth bij elkaar krijg.

Origineel geplaatst door Leo
daar moest ik ook aan denken.
ik heb om te beginnen mijn voyager verkocht en ga nu de pins aanschaffen. dan moet ik nog even zien hoe ik de centen voor de synth bij elkaar krijg.

als je 'm dan na een week weer verkoopt voor de helft van de prijs...is ie nog te duur...

Origineel geplaatst door dione
als je 'm dan na een week weer verkoopt voor de helft van de prijs...is ie nog te duur...

jouw verháal klopt voor de helft.

Back