• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI Poly Evolver Key, beest van een synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ongelooflijk uitgebreide synthesizer met geluiden van hier naar tokyo: dunne strings, keiharde bass of distorted herrie, cs80, mellotron, heerlijk.
lekkere toetsen, veel knoppen en veel controllers.
alleen al de 4 lfo's, vrij toewijsbaar, de vaste controllers (wielen, aftertouch, aanslag, foot, etc etc) het einde is zoek!
hij staat hier 2 weken, waarvan 1 week ingepakt (hij was namelijk al vlot verkocht, maar waarschijnlijk toch een afzegger) en is dus feitelijk nieuw. natuurlijk met manual en doos. ik doe er een voetpedaal bij, om m extra goed te kunnen benutten.

ik heb m nog niet goedkoper dan een kleine 2400 gezien.

groupbuy van 1 stuks: 1950 euro. dat lijkt mij een buitenkans, want is in feite een nieuwe voor een tweedehands prijs.

Attachments

• dsi copy.jpg
    dsi copy.jpg
    171,7 KB · Bekeken: 83
deze blijft nog even open, ik reken niet meer op de afzegger, deze schint van de ene in de andere malheur te vallen op de dagen dat er iets afgehandeld moet worden.
grijp je kans!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back