Synth: Future Retro 777 (?) TB303 kloon

...

...

kan ik em niet op afgbetaling kopen ???? iedere dag 1 euro ofzo??? die bak is echt vet!!!

Sorry...

kan ik niet doen :) dan ga ik elke dag een kroketje trekken van die euro en ben ik over 2 jaar nog vetter dan de 777 ;)

-C-

..

..

sja wat je iedere dag met die ene euro doet moet je zlefmaar uitzoeken;)

Heheh ja idd :)

'k krijg al wel wat aanbiedingen voor ruil... ach ik heb geen haast ;)

-C-

..

..

nee dat begrijp ik! bij een bekende hier heb ik er ook wel eens een beetje mee mogen spelen. maar dat ding is echt wel vet! is zijn geld zeker waard. en zal ook niet dalen in waarde

Origineel geplaatst door C738
Misschien komt de mijne binnenkort ook te koop.

-C-

dan zit je straks zonder TB en 777? of komt er een nieuwe TB?
of ben je afgekicked van de acid.. nee dat kan niet volgens mij :)

De chemistry is weg met de TB en de 777... ik dacht eerst nog met de 777 verder te gaan maar 'k heb er niets meer mee. Wel een beetje raar omdat ik beide synths heel erg graag wilde en dr erg lang achteraan gejaagd / gespaard etc heb voor ik ze uiteindelijk had. Anyways, aan beide bakjes is wel weer te komen mocht ik spijt hebben.

-C-

de 777 heb ik trouwens alleen nog maar op ebay gezien, verder bijna nooit.. wat kost ie normaal 2e hands?

als ik deze ebay link bekijk lijken ze voor bijna dezelfde prijs als een echte te gaan?
zo te zien gaan deze bakkies ook veel verder als een TB, dus hij zal t wat dat betreft wel waard zijn..
wat is qua TB emulatie het grote verschil tussen beide?

Back