• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Van plan een nieuwe CreamWare kaart te kopen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lotuz

quantizise kneusje
Tja, ik kreeg net een e-mailtje van Creamware met deze actie....

Er gaan veel geruchten dat het erg slecht gaat met Creamware, dit komt op mij over alsof ze geen geld meer hebben om zelf reclame te maken voor hun spullen.

groeten

basicsys

Ik kom juist steeds meer advertenties van ze tegen, de laatste paar maanden staan ze zelfs paginagroot fullcolour in de Interface. Ik denk dat ze dit gewoon als extra marketing-instrument inzetten. Is niks mis mee, heb al diverse mensen Creamware aangeraden die vervolgens (tevreden) gebruiker werden...

Origineel geplaatst door ernest@303.nu
Is niks mis mee, heb al diverse mensen Creamware aangeraden die vervolgens (tevreden) gebruiker werden...

Verkeerde timing alleen. Nu had je er leuke plugins voor kunnen krijgen. :P

Origineel geplaatst door ernest@303.nu
Ik kom juist steeds meer advertenties van ze tegen, de laatste paar maanden staan ze zelfs paginagroot fullcolour in de Interface. Ik denk dat ze dit gewoon als extra marketing-instrument inzetten. Is niks mis mee, heb al diverse mensen Creamware aangeraden die vervolgens (tevreden) gebruiker werden...

dat denk ik dus ook. gewoon marketing.

Goh.... had ik dat eerder geweten, had ik nog iemand blij kunnen maken... Heb net een nieuwe Luna II ....

Leuk stukje trouwens van Hans Zimmer in Sound On Sound, voor iedereen die nog twijfelt aan de kwaliteit van CW! :)

Helemaal geen slechte marketing stunt trouwens, jammer dat ik niemand ken die er eentje gaat kopen :(

Nu alle Creamware Freaks toch bij elkaar zijn, Weet iemand hier of er nog nieuwe synth's zullen worden gemaakt, zit te springen om nieuwe geluiden vooral om de tijd te overbruggen die ik nodig heb om een Access Virus te kunnen kopen.

Greetz FLOW

Re: Van plan een nieuwe CreamWare kaart te kopen?

Origineel geplaatst door Lotuz
Actie:

http://www.creamware.de/en/Home/Useraktion/default.asp

Als je mij opgeeft als degene die jou ervan overtuigd heeft een CW kaart te kopen, dan geef ik jou mijn STS-4000 sampler. En dan krijg ik een plugin van CW voor de moeite. Lijkt me een prima deal, toch? :okdan:

Dit aanbod geldt nog steeds... :P

He Flow,

De Prisma is toch al gemaakt naar het idee van de virus...

Ok een virus C klinkt 10 x beter, maar de basis is vrijwel gelijk :)

He #Jk#

Dat wist ik niet, ik vind de prisma in principe een mooie synth maar het probleem is gewoon dat als je er eentje gebruikt je bijna geen DSP meer over hebt voor bijvoorbeeld nog een prisma (heb ook maar een Pulsar 1, ja ja was er al in het begin wan het DSP-tijdperk bij). maar ik denk dat ik daarom nog een Access Virus Koop.

Greetz FLOW

dat is waar.

Ik heb ook nog een Pulsar 1, en daarop kan je ook zowat al geen vocodizer op draaien :( gebruik nu alleen de i/o , een submixer en de asio ervan.

Die nieuwe virus is absoluut z'n geld waard overigens, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat voor synth Access aan het maken is voor de Powercore.....

Ik heb van 1 van die gasten van TC gehoord, dat het een compleet ander soort synth zou worden als de virus....

He #JK# ,

Ik wist niet dat Access bezig was met de powercore alleen jammer dat bedrijven als Access alleen iets voelen voor Motorola DSP en niet iets met SHARC van creamware willen doen, ik ben van mening dat als Creamware het hoofd boven water wil houden iets meer moet gaan lobbyen bij andere bedrijven (zoals Native instruments, maar ja die voelen ook meer voor Motorola DSP namelijk pro tools).

Ik gebruik zelf ook de ASIO van de pulsar en XTC, Ik vind XTC werkelijk geweldig omdat in de Automation van Logic alle controllers aanwezig zijn. beetje stom van mezelf: heb 2 weken geleden pas ontdekt dat je de XTC Delay Compensation moet laden (dat krijg je er van als je de manuals niet leest).

Greetz FLOW

Yep, dat heb je met vrijwel alle DSP kaarten, alleen geld dit dacht ik alleen als je een plug-in op een bus gebruikt ... dit is overigens wel een major problem bij logic.

Ik denk dat ze beter kunnen gaan onderhandelen om wat met Rupert Neve te gaan doen, dan krijg je nog is goede plugins :), en om vast audio units te gaan ontwikkelen voor mac OSX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back