co-producer gezocht

olaf

Ouwe rot
Hoi,

ik ben al een tijdje bezig om een bandje bij elkaar te krijgen voor het maken van electro-pop, als je het zo mag noemen. ik ben vroeger erg beinvloed door depeche mode, pet shop boys en fleetwooc mac en vindt momenteel de sound van soulwax wel fijn. de muziek die ik echter maak is minder electro kwa structuur en meer pop. ik heb enkele voorbeelden van ideeen op internet gezet. deze kan je vinden op:

http://home.wanadoo.nl/ajprause/olaf/

ik ben wel 'in gesprek' met mensen (een drummer van het conservatorium in Amsterdam, en een zanger die een goed lopend bandje had dat uit elkaar is gevallen vanwege persoonlijke conflicten, maar op het moment ben ik nog helemaal alleen. de nummers die je hoort heb ik zelf geschreven en ingezongen. ik zoek nu iemand om mee samen te werken en dan vooral iemand met productie-ervaring die wat ziet in mijn muziek en het leuk zou vinden om samen te werken. ik besteed nu al een groot deel van mijn tijd aan muziek (doe een opleiding sonologie) en wil hier professioneel mee door dus qua inzet en tijd heb ik veel te bieden.

mocht je niet specifiek productie ervaring hebben maar wel geinteresseerd zijn om een bandje op te zetten dan zou ik het ook leuk vinden om van je te horen!

Sonologie da's den Haag denk ik????

Je datalimiet is overschreven. Ik kan je eigen brouwsels niet beluisteren. Heb wel interesse. Ik PB je even.

Shit, ik begin aardig te balen van die provider.. sorry, na twaalf uur vandaag (dinsdag) kan je het weer beluisteren.. ik woon nu trouwens in Utrecht maar ga binnenkort verhuizen naar Amsterdam. toch blijf ik zowiezo nog een keer per week in Utrecht komen. en sonologie is inderdaad in den Haag, dus daar ben ik ook vaak.

groetjes

Olaf

Origineel geplaatst door olaf
ik woon nu trouwens in Utrecht maar ga binnenkort verhuizen naar Amsterdam. toch blijf ik zowiezo nog een keer per week in Utrecht komen. en sonologie is inderdaad in den Haag, dus daar ben ik ook vaak.

Suggestie voor de naam van je band: "Den Amstrecht"

Succes ermee.

tof man, echt cool
die gitaren klinkenookecht rouw als ik dat woord mag gebruiken. wat voor eff gebruik je hier di"didi "sap.. Ga voor al door.

Bedankt, Andre!

De link ligt er weer uit :erm:

weet iemand toevallig een site waar je een nummer of vijf kan uploaden? dan zet ik het daar op.

zitten mooie tracks tussen hoor. Ik hoor de invloeden wel.:okdan: Ik vind de eerste track (slumber) erg lekker, al vind ik de zang niet altijd helemaal jofel. Jammer dat ik niet dichterbij woon, anders had ik wel interesse gehad om eens te kijken naar mogelijkheden. :)

Very Nice !!!
Stem misschien ier en daar iets naar beneden als ik zij vrij mag en bassline wa up.
èn James Murphy om een DFA remix vragen van dididisappointyou !
zit direct in m'n platenbak dan !
Cheers !
-Jean
www.oxidant.be

Back