• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Waldorf] Microwave xt te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nick nova

Resonator
De oranje, 10 stemmige versie in perfecte staat.

Ik zou graag ruilen met een Roland JV-2080 met wat expansies of een heel lekkere analoge bak met veel modulatiemogelijkheden.

Als je perse geld wil geven, doe dan enkel een leuk bod.

Pb of mailen aub,

Groeten

Wil je hem misschien ruilen tegen een GM S2R? (serieus)
Je kunt er o.a. samples inladen en zelf grafisch de envelope uittekenen. Hij is misschien wat oud maar daar kunnen ze nu nog wat van leren en misschien betalen we wel wat bij.

ja ik wil

ja ik wil

wil je hem ruilen met mijn korg 700 s een van de alle eerste aneloge synth van korg hij is erg vet en ziet er erg goed uit.

echt een expermentele syntheziser vol met knopen.

ikl hoor graag van je,

Nee, ik was al m'n sounds paar weekjes terug aan het samplen om hem een paar uur later te verkopen. Toen kreeg ik plots een ontzettend naar gevoel over me heen en besloot hem toch maar te houden. Hij had gewoon te lang bij een maat gestaan waar ik muziek mee maakte en was ervan vervreemd.
Het is gewoon ook een beest.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back