Het DSF zomermuziekfestival 2006

Re: Potverdullemukes!

Re: Potverdullemukes!

Origineel geplaatst door foxenberg
Ik doe ook weer mee! Tot wanneer kan men contenderen? 8)
Drijf toch mijn studio uit, dus dat zorgt voor genoeg (trans-) inspiratie :P

Hey hij leeft nog. Toppie
tot 31 juli 24:00

Re: Re: Potverdullemukes!

Re: Re: Potverdullemukes!

Origineel geplaatst door Catalunya
Hey hij leeft nog. Toppie
tot 31 juli 24:00

Jah, het bloed kruipt uiteindelijk toch waar het niet gaan kan; ben er weer...
Zat gisteren weer eens wat topics te lezen en was meteen weer :verkoght:
Keej, ik ga es kijken wat er uit mijn vingers komt de komende weken.

Cheers,
Fox.

hmm, ik zit op dit moment met het probleem dat ik wel ideeen heb, maar geen studio :stupid. Ik ga binnenkort namelijk verhuizen, dus alles ligt al uit elkaar. Misschien krijg ik toch nog op tijd iets af.

Voor diegenen...

Voor diegenen...

...onder ons die nergens webspace hebben om hun track te hosten, ben ik een uploadscript aan het installeren om jullie de gelegenheid te geven jouw track bij mij op de server te droppen :L

Ik zal ff een klein html-paginaatje in elkaar zetten om het wat op te leuken tijdens het ter download aanbieden... :W

Fux.

Ik doe mee

Ik doe mee

Zomer zomer en nog eens zomer !

www.myspace.com/glennplumber Het gaat om track 1 genaamd Hiplix

En als ik server ruimte van iemand mag lenen om de track direct hier te kunnen plaatsten zou dat erg ok zijn :)

Zomerse Groet uit zand ... ooww nee ik bedoel Amersfoort.

Mogen ook wat oudere nummers meedoen, ik heb nog wel een nummer uit 1995 liggen.

Phochos:D

Re: Ik doe mee

Origineel geplaatst door glennplumber

En als ik server ruimte van iemand mag lenen om de track direct hier te kunnen plaatsten zou dat erg ok zijn :)

opzich leuk trackie al1 "zomers" .. ?! mwa neuh :P

moi

moi

ja
ik wil wel moet eerst een sitej-e vinden waar ik mn songs/mp3 kan plaatsen ,..ff een stukje uit een stukje geknipt
er is wel erg veel "luister eens naar mijn muziek "de laatste tyd opt forum,...goed ding dat wel

iemand een tip waar ik makkelijk ff een gig ofso aan ruimte kan aanmaken en mn nrtjs stashen ,..???

want dat ene mbtje hiero ..hmhmhm

Laatst gewijzigd:
knipje

knipje

knipje

Attachments

• mixdown....kl mp3.mp3
    1.014,4 KB · Bekeken: 100
Re: Re: Ik doe mee

Re: Re: Ik doe mee

Origineel geplaatst door stevy
opzich leuk trackie al1 "zomers" .. ?! mwa neuh :P

Ik zou zeggen laat ons horen wat jij dan wel onder zomers verstaat ! ;)

Lekker trekkie hoor!

Dit nummer symboliseert de dagjesmensen die het strand verlaten na een warme zomerdag:D

Re: Re: Re: Ik doe mee

Re: Re: Re: Ik doe mee

Ik zou zeggen laat ons horen wat jij dan wel onder zomers verstaat ! ;)

hehe okee :P... ben met iets nieuws bezig duurt nog ffies denk ik, voor 31 julie istie wel af :D

ok dan, toch maar snel even een salsa in elkaar gezet voor het zomergevoel :D. De mix is bagger, de uitwerking is ook nog niet veel soeps, maar het gaat om het idee, en het zomergevoel natuurlijk :biertje:

Salsa!

Origineel geplaatst door D-man
ok dan, toch maar snel even een salsa in elkaar gezet voor het zomergevoel :D. De mix is bagger, de uitwerking is ook nog niet veel soeps, maar het gaat om het idee, en het zomergevoel natuurlijk :biertje:

Salsa!

haha dit noem ik zomers alhoewel erg eentonig en niet goed uitgewerkt, mix is idd niet goed en volges mij kenk t melodietje ergens van:eureka:

hehe leuk gedaan, dat dan weer wel!

Thanks man :), hmm heb t melodietje niet ergens van gejat ofzo, maar t is wel een beetje 13 in een dozijn salsa. Dus we gaan verder met de reggea, bob marley style, maar dan zonder bob. Bas komt overigens van m'n basgitaar, ook dit is weer een beetje eentonig en slecht gemixt :D maar wel zomers :biertje:

Reggea!

Laatst gewijzigd:
Back