Het DSF zomermuziekfestival 2006

Re: Re: Ik doe mee

Re: Re: Ik doe mee

Origineel geplaatst door Catalunya
Lekker trekkie hoor!

Dit nummer symboliseert de dagjesmensen die het strand verlaten na een warme zomerdag:D

Thx man !! Je krijgt er een gevoel bij .... dat is het belangrijkste :)

@Hazes (beetje late reactie): Wat een schattig trackje, wat een lief beatje! Voor mij de huidige winnaar :). Nja, tot nu dan want hier komt de mijne :P

Goed dit is is dus ook een auwtje. Heb hem altijd leuk en lekker simpel gevonden. En een rekker relaxte bpm, past goed bij dat warme weer.

Probleem is dat er in rerapt en gezongen moet zorden.

In het begin moet het vrouwetje geil praten over eilandjes, Vervolgens gaat ze iets zingen, dan gaat er een vent rappen, en dat gaat zei weer zingen, je kent het wel... Wie vult dit voor me in ? :P Voor de gelegenheid is hij ook nog niet gemastered..

beluister hier: MoiMoi

Oke...

Oke...

Voor diegenen die ff space zoeken om hun track te droppen, heb ik ff ruimte beschikbaar met een uploadscript, waarin vervolgens alle tracks worden getoond van de uploaders, dus zo heb je meteen een mooi overzichtelijk geheel...

Klik

Wachtwoord en pass zijn beiden: contest.

8)

Fedde le grand - put your hands up for detroit... wat een vette zomerplaat trouwes!!:dj:

erg simpel maar tklinkt zo leuk, iets om op te dsansen .. je staat zowat op als je op je reet zit en je hoort deze track... dat moet je hebben in een zomertrack imo :P

Re: Oke...

Re: Oke...

Origineel geplaatst door foxenberg
Voor diegenen die ff space zoeken om hun track te droppen, heb ik ff ruimte beschikbaar met een uploadscript, waarin vervolgens alle tracks worden getoond van de uploaders, dus zo heb je meteen een mooi overzichtelijk geheel...

Klik

Wachtwoord en pass zijn beiden: contest.

8)

Ok dan ... ik ga ff uppen !!

Thx fox :)

Origineel geplaatst door glennplumber
mensen inzenden aub
Nu het nog zomer is !! :)

Ik ben wel aan iets bezig, alleen vlot het niet erg. Bijna te warm om muziek te maken. Weet niet of ik het voor de 31ste af heb, maar doe mijn best. Notabene ik die de thread gestart heeft haha. Alleen valt de animo ook tegen. Des te meer kans voor jou Glen om te winnen :D

De zomer duurt toch langer dan 31 juli?? haha.

Zou mij beter uitkomen om het een maandje op te schuiven.
Ben al wel bezig, maar ja ......... tis zo plakkerig op zolder, dus vlot het ook hier niet zo errug.

Gezien de uploads die al gedaan zijn, heeft iedereen denk ik last van. Of men wacht tot de laatste dag met uploaden.

Origineel geplaatst door Sjoshke
De zomer duurt toch langer dan 31 juli?? haha.

Zou mij beter uitkomen om het een maandje op te schuiven.
Ben al wel bezig, maar ja ......... tis zo plakkerig op zolder, dus vlot het ook hier niet zo errug.

Gezien de uploads die al gedaan zijn, heeft iedereen denk ik last van. Of men wacht tot de laatste dag met uploaden.

Ik ben wel voor een streefdatum 30 augustus. We kunnen ook een gemiddelde nemen, dus de 15e.

Weet niet wat de anderen er van vinden?

Zijn we nu echte bescheiden muzikanten? Ja maar het is nog niet af. Niet teveel van te verwachten. Ik heb niet goed kunnen werken door de hitte. hahaha. Altijd argumenten zoeken. Ik doe niet anders.

Trouwens is de warme temperatuur 1 van de slechtste argumenten die ik ooit gehoord heb (notabene kwam ik er zelf mee), aangezien het hier om een zomertrack gaat. De warmte zou je moeten inspireren haha.

Oke Oke, ............... ik beken.................. mijn zangeres wil niet zingen in zo'n heet hok. :P ;)

Voldoet dit wel aan de voorwaarde voor aanvraag uitstel???? :) :)

Back