Het DSF zomermuziekfestival 2006

Origineel geplaatst door Sjoshke
mijn zangeres wil niet zingen in zo'n heet hok. :P ;)

Stel haar voor mee naar het strand te gaan om de tekst door te nemen. Vertel dat een dresscode normaal is in deze business. Synthliefhebbers houden van strings

Haha, ik zal het voorstellen.

Ben ooit es aan een trackie begonnen (nooit afgemaakt) met als uitgangspunt.... laat zo veel mogelijk weg .... Moet dat met die dresscode ook maar toepassen, da's vast niet gek.

Ik ga d'r gelijk ff mailen

Kom op "aan het bier"!!!
30 augustus 24:00 is de eind datum. Als compromis stel ik voor dat men ook 2 tracks mag insturen voor degene die het hier niet mee eens is:okdan:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door phochos
Een lekkere frisse song van de cd "Micro Macro + A Tale Of Two Cities" getiteld "Electric Tribes" van Phochos.

www.phochos.org/muziek/ElectricTribes.mp3

Phochos:D

Hij is fijn (hele leuke melodie en inderdaad lekker fris), lekker zomers. Vind alleen de drums iets te ver naar de achtergrond. Teveel reverb. Maar het is al een wat ouder trackje, dus nadeel dat je dat niet meer kunt wijzigen.

Origineel geplaatst door Catalunya
Hij is fijn (hele leuke melodie en inderdaad lekker fris), lekker zomers. Vind alleen de drums iets te ver naar de achtergrond. Teveel reverb. Maar het is al een wat ouder trackje, dus nadeel dat je dat niet meer kunt wijzigen.

Hoi Catalunya,

Dank voor je oordeel over deze song. Maar ik vind persoonlijk de drums goed staan, ik ben niet zo'n voorstander van drums die op de voorgrond voorkomen, gaat tenslotte om de melodielijn en de sequences en niet de drums.

Phochos:D

Kom op "aan het bier"!!!
30 augustus 24:00 is de eind datum.

Kijk dat zijn berichten!!!

Jammer dat ik niet van bier hou, dus neem ik maar een colaatje, haha

30 augustus vind ik dus een goed plan. (daarna kennen we gelijk aan een wintertrack beginnen)

Origineel geplaatst door foxenberg
30 augustus lijkt mij iig ook redelijk. Zitten natuurlijk ook midden in de vakantieperiode. En het wordt langzaamaan ook weer wat minder warm :biertje:

:confused: wat wiol je nou bij een zomertrack? -10? :P

Origineel geplaatst door Sjoshke
Nou die zangeres is geregeld .................. nu nog het zingen. :D

En voor het zingen de kerk uit:D :D :D

Back