Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Jerremo
Je hebt met deze versie een goeie sfeer neergezet; de veranderingen snijden hout! Ik vind de opbouw erg mooi.

Origineel geplaatst door Jerremo
Je hebt met deze versie een goeie sfeer neergezet; de veranderingen snijden hout! Ik vind de opbouw erg mooi.

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Owja....en die bassline blijft van mij![]()
![]()
![]()

Dankjewel
Zoals ik aangaf in de eerste post, was de eerste versie een (erg_) ruwe schets. Zelf vind ik het prettig dit soort schetsen op te nemen, omdat ze vaak wel een zeker enthousiasme hebben die je nog wel eens wil vergeten als je aan het uitmixen bent. Het leek mij leuk om anderen deelgenoot te maken van hoe een track (bij mij) tot stand komt. Ik denk dat de eerste versie nog te ruw was voor een hoop mensen (iig voor jou). Dat doe ik dus niet nog een keer![]()
)Origineel geplaatst door Jerremo
toch nog even reageren: Ik bedenk altijd alles uit voordat ik ga opnemen en dat resulteert vaak in niets, omdat ik dan ga twijffelen. In de tijd dat ik aan het twijffelen ben, bent jij je "schets"aan het opnemen. Het resultaat is dat jij een track hebt en ik niets. Ik ga een keer jouw manier van werken proberen, inplaats dat ik ga zitten pielen.
Ik vind het heel leuk en leerzaam om te snuffelen aan andermans werkwijze en vond je eerste versie zeken niet te ruw! (wel lang)

Richie Hawtin (misschien voor jou onbekend) heeft ooit eens gezegd:"Muziek is niet denken, muziek is doen." Een "les"die ik zoveel mogelijk in m`n achterhoofd wil houden en waar ik zo min mogelijk over wil nadenken![]()

Ik vond de vorige versie eerlijk gezegd beter. Dat dansbare voegt niet zo veel toe.Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Kon het niet nalaten, nog een keer te jammen. Iets andere sounds, meer dansvloer gericht. Mix kan zeker aan geschaafd worden, ga ik doen als ik (hopelijk dit weekend) de MP7 in song mode zet
Voor de laatste keer in dit topic, een preview van Backdraft_BbQ

Ai.... da's spijtig. Volgende keer eerst maar ff alles saven voordat je gaan vertimmeren.Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Ja. Heb inmiddels geleerd dat je soms maar beter niet met vuur kan spelen
Oftewel, totaal verziekt...
Inmiddels (vandaag) de boel gerestaureerd. Ben nu wel redelijk tevreden. Afmixen en "Song" bouwen. Van de week nog maar een poging doen en anders maar weer met wat anders beginnen.![]()