• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] kleine studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DJ41

Lid sinds 1834
Wegens beeindiging hobby. :

Behringer MX-8000 825 - verkocht aan omiel
(met standaard, maar zonder brug)
Juno 2 + pg-300 + voetpedaal 450
Korg MS-2000 600 - verkocht
(volumeknop draait door, maar werkt wel! als compensatie krijg je er een Quicklock standaard voor terug (waar 2 synths op kunnen)
Mackie HR-824's 1150 - verkocht aan Nolet
Novation Nova 600
Lexicon MPX-500 290
RFX-1000 70 - verkocht aan Pjotr
Digitech S-100 80 - verkocht aan DaGoose
Midiman Midisport 4 x 4 80 - verkocht
Jomox X-base 400 - verkocht
behringer ultrapatch 30 - Verkocht aan Omiel
Sherman Filterbank 1 400 - verkocht
Alesis 3630 Compressor 80 - verkocht aan Roel
(heeft een kras op de bovenkant, maar in een rack zie je dat niet)
Behirnger Ultrafex II 60 - verkocht aan Omiel
2 X multikabel 8 X 8 (mono) 20 - verkocht aan Omiel
Echo Gina 20bit 8 X out 100 - verkocht aan Bambam

De meeste handleidingen heb ik nog.
Prijzen zijn vaste prijzen!

PB of mail naar dj41@xs4all.nl

p.s. niets per post, alleen afhalen in Nieuwerkerk a/d IJssel

:doei:

Laatst gewijzigd:
lang over nagedacht... Er zijn meerdere redenen.

Tijdgebrek en mijn relatie zijn de belangrijkste.
(niet eens het geld)

Maar toch doet het wel pijn, maar het zou stom zijn dat als ik er over 3 jaar achter kwam dat ik er 3 jaar niks mee had gedaan.

pfff weet t zeker over die niet per post? :D
ik wil nog wel een extra Zoom RFZ-1000....

pffff nieuwekerk aan de ijssel...waar ligt dat ergens?

er zijn niet toevallig limbo's/eindhovenaren ofzo die iets van DJ gaan kopen ofzo?

Origineel geplaatst door DJ41
lang over nagedacht... Er zijn meerdere redenen.

Tijdgebrek en mijn relatie zijn de belangrijkste.
(niet eens het geld)

Maar toch doet het wel pijn, maar het zou stom zijn dat als ik er over 3 jaar achter kwam dat ik er 3 jaar niks mee had gedaan.

Ik heb ook een tijd niets met mijn spullen gedaan (ook zwaar tijdgebrek) en ook nagedacht om alles te verkopen. Echter ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Het is nml nog erger om erachter te komen dat je je studio mist. (en zie dan alles maar weer terug te krijgen.)

Misschien is een laptop met wat software wel wat voor je ;)

Beste DJ, ik heb al jaren geen inspiratie, mijn relatie loopt ook niet altijd even goed en tijd heb ik al even min....als een wat oudere jongere op dit forum (nee, ik heb geen baard en draag geen sandalen...) moet ik je toch even een advies geven....:

Je leest vaak, hier op dit forum of ergens anders, dat er mensen zijn die op een gegeven moment in hun leven, vaak ergens in de 80er jaren, hun heel moog, arp, system100, sequencials, etc, van de hand hebben gedaan vanwegen diverse redenen....en daar inmiddels grote spijt van hebben en nu alles voor dik geld terug moetn/willen kopen....

Als je geen geld gebrek hebt en de enig rede tijd en relatie is...stop dan gewoon alles ff in een doos en zet het een jaar of twee op zolder en begin, als de basis goed is, gewoon weer eens opnieuw. je hebt tijd en je hart gestoklen om een setup op te bouwen, het zou zonde zijn omdat zo in een keer te gaan verkopen....sorry, ik weet dat je er waarschijnlijk lang over hebt nagedacht, maar ik moet dit toch echt even kwijt. je bent hier een trouw lid, en ik zou het zonde vinden als je dit echt, echt, echt gaat verkopen.....en er na drie jaar achter komen dat je er niets mee hebt gedaan, dan moet je op dat moment de boel maar eens aansluiten, dan gaat je hart in een keer sneller kloppen, dat weet ik zeker!

phoe...lang verhaal geworden.....

en hop....

Bob,

Ik heb er zeker lang over nagedcht, dat moet ook wel als je zo'n leuke hobby laat schieten. Ik heb in mijn setup niet veel bijzonders qua collectors items of andere vintage spul, dus dat kan ik altijd later (misschien wel goedkoper) terugkopen.

Ik vind het leuk om te horen dat jullie me niet graag weg willen zien gaan als lid, maar dat gaat ook niet gebeuren!! Ik blijf zeker wel een regematige bezoeker van ons forum.
Mijn interesse in de muziek blijft natuurlijk wel aanwezig.

Dat wat je zegt over inpakken enzo lijkt natuurlijk een goeie oplossing, maar als je er na 3 jaar achter komt dat je het alsnog wilt verkopen, dan is het de helft waard van wat het nu is.

omiel check uw pb

ok DJ, omiel neemt voor me jouw rfx-1000 mee :D verkocht dus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back