• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] kleine studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
heb je die midisport nog of is al weg?

overigens, na een periode van absolute non inspiratie gister eindelijk eens iets gemaakt waarvan ik zeg mmmm ja....dus, als het af is komt het misschien wel op het net te staan ..wie weet....

Origineel geplaatst door DJ41

lijkt me een goed plan, liever eerst een avondje HoQ en daarna een biertje pakken, anders raak ik toch niks! ;)
We gaan vanavond, ga je mee?

Origineel geplaatst door bob303vs909
heb je die midisport nog of is al weg?

overigens, na een periode van absolute non inspiratie gister eindelijk eens iets gemaakt waarvan ik zeg mmmm ja....dus, als het af is komt het misschien wel op het net te staan ..wie weet....

is al weg! kijk naar de geupdate lijst op pagina 1! ;)

Ik heb nog over :
Juno 2 + pg-300 + Roland voetpedaal 575
Novation Nova 625
Lexicon MPX-500 300
Jomox X-base 400

wie maakt me los???

Prijs van Juno 2 + Programmer + voetpedaal verlaagd naar 500 Euro! Echt een superkoopje. PG-300 is al ongeveer 200 Euro waard! De Novation Nova ook verlaagd naar 600!

Als ik het geld had had ik die Juno gekocht... Je wilt hem zeker niet een half jaartje voor me vasthouden? :D (3 maandjes mag ook hoor 8o) )

Succes kerel, ik ben er zelf ook veel minder vanwege drukte en heb bovendien geen toets meer aangeraakt de afgelopen weken maar vond het nog geen reden om alles te verkopen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back