[lounge/club] Nieuw nummer: 2 da club

I-eye

Stamgast
Hi DSF-ers,

Bij deze wil ik jullie kennis laten maken met mijn laatste nummer. De mp3 is niet gemasterd omdat ik de juiste plug-ins nog moet her-installeren op mijn PC-tje.

Title: 2 da club
Artist: M&NO
BPM: 134
Length: 6.52
URL: http://dev.desoos.nl/synthforum/m&no_-_2_da_club.mp3

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en op welke punten ik het een en ander kan verbeteren zodat het wellicht in het middenstuk ietwat minder langdradig lijkt.

He Menno,
Leuk dat je er bent man!
Groet Sander Nouwens aka Supernova
Ik kom snel eens langs om een track in elkaar te flanzen!

Jouw niet inzichtelijke analyse van het nummer mis een doel behalve het opheerlijken van je eigen ego.

Klinkt lekker.

Misschien een extra break in het middenstuk om wat afwisseling erin te houden? Of een sample van zo'n mini klokkenspel. Van die metalen staven aan touwtjes. Hoe dat ook mag heten. :)

Effe geluisterd, het valt me op dat de baslijn en de melodie niet echt samen gaan? Het klinkt wat vals zegmaar.. Was dat je bedoeling? Het kan ook komen door de (wat lage) 128 bit codering.. Ook lijkt de hihat wat 'lui' ten opzichte van de beat. Het zijn maar wat opmerkingen! Maar succes ermee.

Origineel geplaatst door fuse
Klinkt lekker.

Misschien een extra break in het middenstuk om wat afwisseling erin te houden? Of een sample van zo'n mini klokkenspel. Van die metalen staven aan touwtjes. Hoe dat ook mag heten. :)

xylofoon?? :confused: weet het ook niet zeker.... ;)

Origineel geplaatst door fuse
Jouw niet inzichtelijke analyse van het nummer mis een doel behalve het opheerlijken van je eigen ego.

Ja hallo, als het aan jouw had gelegen zou iedereen hier zo een platencontract krijgen, want jij schrijft over iedere track die je hoort, "Klinkt lekker".

he hallo... laten we hier geen een of andere vete uit lopen vechten. Doe dat maar via PB of iets dergelijks en niet in een thread als deze....

Bij deze...... ben braaf.

Maar wat ik denk dat ik bedoel heet een glissando. :)

OK dan, een glissando met chimes. :)

[OT]
Glissando is dat niet italiaans of frans voor glijden?
[/OT]

[ot]
Getverdemme, frans glijden met je tubular balls. Het moet niet gekker worden.8D
[/ot]

Maar om nu eens wat ontopics te posten;
Ik vind het nummer hele goeie stukken hebben, maar het is niet echt een geheel. Die lead op 1.10 klinkt heel lekker (beetje daft punk), maar komt later alleen op de achtergrond terug. Ik denk dat je daar meer mee moet doen.
De lead op 2.50 vind ik namelijk veel minder.

Hopelijk heb je er wat aan.

Back