Electro Retronix & Seave

Tank

100% Batser
ik heb M.F.B.L. effe geluisterd..

zitten leuke dingen in, al klinkt 't nogal basic...

ik hoor wel dat er potentie in zit, maar het klinkt kwa sound, mix en schema's nog een beetje te vlak..
volgens mij ben je nog niet heel lang bezig??? (no offense)

iig lekker doorgaan...

denk dat ik nu pas echt een jaartje bezig ben met echt muziek maken zoals ik nu doe, maar bedankt voor je reactie iig:okdan:

Origineel geplaatst door trigg
ik hoor wel dat er potentie in zit, maar het klinkt kwa sound, mix en schema's nog een beetje te vlak..

Dat is wat ik hun steeds vertel. Het klinkt niet dynamisch. Gaat daar eens mee aan de slag jongens :)

Dynamiek werken we aan, maar zal tog ff duren voor ik alles onder de knie heb.
Maargoed dat juist de fun part van muziek maken tog:)
vooral et netjes afmixen, de freqs goed op elkaar afstemmen enzo heb ik nog wat moeite mee, de drums beginnen al wat levendiger te klinken maar et mist nog dat kleine beetje wat het geheel gewoon lekker smooth laat klinken.

MFB heeft zeker potentieel:) zitten leuke riedeltjes in
ik vind die ene snare (die er voor het eerst inkomt rond 0:14) wel iets te hard, en misschien ook wat dof

1 klinkt ook leuk:) wat variatie in de beat is wel welkom, en je kunt mischien ook eens wat extra percussie gebruiken buiten de standaard kick, hihat en snare/clap

grappige vocal in 40:) voor de rest ook weer een geinig nummer:)

in het algemeen: helemaal niet slecht:) nog wat meer variatie en versiering, de mix aanpassen, de eerste twee uitwerken, en dan ben je zeker op de goeie weg :okdan:

:okdan: thx voor de comments We zullen eraan werken, meestal maken we iets, snel een beat eronder en dan op naar volgende track. We moeten eens keer alles goed uitbouwen tot een volwaardig liedje:)

En over dat dynamiek, iemand nog tips hierover:okdan: gegroet marco en seave!

Zeker doorgaan hiermee joh.Dig your style!!!Werk nog wat aan het geheel hier en daar..het komt wel goed 8D

Many thanx voor jullie reacties heren!:okdan:

als je dynamiek wil horen moet je what going on van marvin gaye opzetten en midden voor de speakers gaan zitten .. die trek is zo dynamisch en breed op gezet .. kwam gisteren bi jdie docu over gaye ook weer voorbij

Zal em een x ff aandachtig luisteren, zo zie je maar weer dat je van die helden altijd wat kan leren:biertje:

Origineel geplaatst door MadR
als je dynamiek wil horen moet je what going on van marvin gaye opzetten en midden voor de speakers gaan zitten .. die trek is zo dynamisch en breed op gezet .. kwam gisteren bi jdie docu over gaye ook weer voorbij

Respect :biertje:

Back