538 Liberty X remix-contest

Ik post hier maar even hetzelfde verslagje als op ander forum (bespaart me weer moeite van typen hehe)

Na ruim 2 uur op weg te zijn naar Hilversum (geweldig.. zo'n recordlengte aan files) komen we eindelijk aan bij het 538 pand, het blijkt gewoon een oude villa te zijn, een groepje waarschijnlijke Liberty X-fans heeft zich voor het pand verzameld :P

Maar ik mag natuurlijk gewoon doorlopen naar binnen >:)

Dus ik kom daar aan, na even wachten in het aankomsthalletje door naar de kantine waar Liberty X zit.

Liberty X zelf was nauwelijks op de hoogte van de remix wedstrijd, in de kantine hoorde ik een van de jongens zelfs vragen welk nummer er geremixed was :P
Liberty X waren best relaxte lui, gewoon heel normaal, geen steralures :P ... je kon zien dat ze het druk hadden aangezien Anthony bijna in slaap viel op tafel tegenover me :z

5.jpg

7.jpg

2.jpg

De mystery man in het lichtblauw ben ik :P

Even wat vragen beantwoord voor iemand van de breakout in de tussentijd en daarna was het tijd om via deze gang

6.jpg

en de trap die daarop volgde naar boven te gaan :P

3.jpg

4.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Hier kwam mijn geweldige radio optreden van maarliefst 2 zinnen waarna Froukje die naast me stond ingreep omdat ik ff niks wist te zeggen :P Het ging er ook ietswat chaotisch aantoe .. maarja :P

Het gaat om een release op de volgende single of die daarna, de remix komt alleen op de Nederlandse versie van de single te staan. Hierbij gaat het om een eerste oplage van 500 exemplaren.
De platenmaatschappij neemt nog contact met me op wanneer het zover is; maar zover ik het heb begrepen hoeft er niks aan het nummer te worden aangepast en zal hij enkel wat beter gemasterd worden.

Iedereen bij Radio538 was erg enthousiast en ook de leden van Liberty X zeiden buiten de uitzending dat ze m'n remix echt heel cool vonden :P

So far so good; ik wacht dus nog in spanning op de uiteindelijke release van de single :)

En bij vertrek nog even een shotje van de Porsche voor het pand van 538... zeer duidelijk te zien bij deze immense hoeveelheid licht:
1.jpg

Tenslotte wil ik iedereen die op mijn remix gestemd heeft ontzettend bedanken; zonder jullie had ik vanavond waarschijnlijk saai op de bank doorgebracht ;) THNX ALOT!

Tot zover mijn korte verslagje; ik heb natuurlijk pics waar ik ook op sta... maar die zijn top secret :P

leuk om jouw gezellige avond met deze sterren te zien, wouter! Ik heb net een bedankmail naar al mijn vrienden en vriendinnen uitgezonden..(bedankt voor jullie steun, maar het heeft niet mogen baten etc.)

Dankzij jou heb ik nu dus een avond op de bank moeten doorbrengen ;)

Nogmaals, gefeliciteerd!

Wouter heeft best wel iets leuks in handen denk ik.. het deuntje blijft in mijn kop hangen, ik word ermee wakker en nu zit ie er nog in, terwijl ik eigenlijk helemaal niet van zulke muziek hou. Als het blijft hangen heb je het goed gedaan.. ik ga voor een top40 notering. :P

Even tussendoor. Hoe zit het met de rechten, financiƫn?
Ik neem aan dat je er niks aan verdiend?

De platenmaatschappij neemt nog contact met me op als de single gemaakt gaat worden; voor zover ik weet verdien ik er geen euro's mee :P

Origineel geplaatst door [WouterW]
De platenmaatschappij neemt nog contact met me op als de single gemaakt gaat worden; voor zover ik weet verdien ik er geen euro's mee :P

Zo daar wor je even van :kont: gepakt :-)

nou gepakt....dit is natuurlijk wel ff promotie voor als je nog eens je muziek aan de man probeert te brengen he

Back