538 Liberty X remix-contest

persoonlijk [no offence mode aan] had ik de mix van jostii de meeste kans gegeven,maar klaarblijkelijk is nederland nog steeds niet toe aan 2step[no offence mode uit]ligt waarschijnlijk ook aan de zender die de contest organiseerd.

maar die van oxy mag er ook zijn..wel verfrissend leuk en origineel idee( ben nu 2e keer aan het luisteren)

van de 170 2 van synthforum bij de beste 4 is toch best goed ;)

Nu maar hopen dat die filename fuckup (wat ik ze trouwens over de telefoon heb gemeld) me geen stemmen gaat kosten.

gelukkig is dit forum gewoon beter:engel: Tot nu toe iedereen al gefeliciteerd met het geboekte resultaat, wanneer is de uitslag? (Volgende keer doe ik ook mee, maar dan geen liberty x of boozywoozy graag;) )

de uitslag is aanstaande vrijdag in de uitzending van Niels Hoogland en Froukje de Both. Duimen maar voor onze DSF-ers! :)

Mastermind NRG
Was jij genomineerd?
Want ik denk dat dit de winnende word.
Het is niet mijn cup of tea, maar voor
dit genre klopt alles, enklinkt alles ok.
:engel:

het is maar dat je het weet:

ik heb gestemd op de versie van Jan Hinke uit Enkhuizen
dit is echt knap gedaan! ...suc6 verder met de wedstrijd!

Ik weet niet van wie Gerson's remix is, maar die basslijn klinkt vals?

Verder respect voor Oxy, dit is echt heel goed!

Nu ga ik de andere inzendignen maar eens luisteren 8)

De versie van WouterW is ook erg goed, zou een top40 hit niet misstaan. Toch gaat mijn voorkeur uit naar Oxy-Yan, een gebroken beat en wat meer swing, ook goede fills e.d.

Oxy heeft er weer een stem bij.

Origineel geplaatst door Sycorax
Ik heb ook op die van Jan Hinke gestemd... dat is toch Oxy-Yan, niet? Mooi gedaan!

Bedankt voor jullie steun zover. Jan Hinke is mijn (echte) naam inderdaad.....shit daar gaat mijn undercover bestaan op dit forum...;)

Toch denk ik eerlijk gezegd dat het nog een zware strijd zal gaan worden; de mixen van maandag (wouter) en donderdag zijn 538-technisch gezien slimmer gedaan;
een dance/trance/house beat, wat je over het algemeen vaker op 538 hoort dan mijn creatie...:dj:

Maargoed, we zullen zien hoe openminded de 538 luisteraars zijn!

Persoonlijk hoop ik dat een NIET trance nummer wint (sorry Wouter)... Dat zou ik nou juist wel eens leuk vinden. Ik heb nog niet gestemd maar ga sowieso op een van onze DSF leden stemmen...

Ik denk dus Oxy-Jan..ookal vind ik beide nummers (maar ook de concurrentie niet te vergeten) erg goed!

die laatste van donderdag, vind ik een steengoede dancetrack, alleen als remix vind ik die van Jan het allerbeste!. Kijken wat de rest van Nederland vind.

die van donderdag kan je onder elke acapella wel zetten..
niet echt origineel! maar idd wel goed gemikt op de doelgroep van 538 (al hoor ik daar ook bij ;))

Back