FL render raagje...

stevy

Ouwe rot
Hoi mensen,

Ik heb een vraagje over FL, ik gebruik op dit moment FL 6.0 XXL. Dit pakketje heeft ook de soft synth sytrus. Nu is mijn vraag, als ik bijvoorbeeld een pad render (tail settings "leave remainder") van de sytrus krijgt ie zon mooi staartje, als ik echter een pad van een andere soft synth met dezelfde opties in wav render stopt gaat ie niet verder dan het huidige pattern en stopt je pad sound dus abrupt wat dus voor geen meter klinkt. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? Of heeft iemand er een truckje voor oid? Ligt dat aan FL of aan de soft synth?

dit bedoel ik, de onderste is een sytrus pad de bovenste van een andere soft synth:
pad.JPG

bedankt voor je antwoord iig.

Laatst gewijzigd:
Probeer de pattern waarin de padsound klinkt in de song-editor te zetten. Je kan nu met de rechter muisknop in de bovenste balk een loop point neerzetten. Maar je kunt deze looppoint ook 10 maten na het eind van de song zetten, als je nu de song rendert, gaat deze door tot bijv. 10 maten na het eind van de song. Klaar.

Groeten, Maurice

yup, of je zet hem nog verder, en monitort het niveau, en onthoudt waar de staart eindigt en poot em daar neer. klaar is Kaas

Ik gooi altijd een pattern van een leeg kanaal aan het einde van de trek.
EZ as hell.

Niet zeuren :) FL kost al geen hol ;) de gestripter versie die ik heb iig.
Tot nu toe heb ik niets dan lof voor FL. Behalve de looks. Een beetje meer
wit/beige mag van mij wel. Als FL hetzelfde er uit zag als sommige plugins
zoals Direct Wave, dan zou het echt geniaal zijn.

Origineel geplaatst door koekebakker
Niet zeuren :) FL kost al geen hol ;) de gestripter versie die ik heb iig.
Tot nu toe heb ik niets dan lof voor FL. Behalve de looks. Een beetje meer
wit/beige mag van mij wel. Als FL hetzelfde er uit zag als sommige plugins
zoals Direct Wave, dan zou het echt geniaal zijn.

whehe looks zijn onbelangrijk.. 6.0 is idd prima werk van die gaste :)

bovendien nog behoorlijk te customizen ook...

Back