Nightstorm
Ouwe rot
Tja, een aantal van jullie zal vast wel al eens een post van me voorbij hebben zien komen, maar ik heb me eigenlijk nog nooit officieel voorgesteld! Eigenlijk errug onbeschoft, dus doe ik 't hierbij nog maar eens, in de hoop dat jullie me vergeven 
Ik ben dus Jan, ik ben 20 jaar en kom uit Alkmaar. Ik zit nog op school (doe nu 5/6 VWO in één jaar, maar dan niet alle vakken)
Ik maak hardcore(gabber), vroeger met Windows geluidsrecorder
daarna met FT2, daarna met Cubase i.c.m. Soundfonts (SB AWE32 en Live!)
Een aantal FT2 en Soundfont-producties zijn uitgebracht door het gabberlabel 5th Gear (http://www.ramshorn.nl) en nee niemand hoeft me te vertellen wat een kutkwaliteit dat allemaal is want dat weet ik zelf ook wel
Maar goed, toendertijd was 't leuk om te doen.
Vorig jaar beetje begonnen met apparatuur sparen, m'n gearlist zie je onder m'n message staan. Hiermee ben ik lekker aan 't kloten en hopelijk zal ik eens zo'n goede demo maken dat ik wat uit kan brengen op een hardcore-label van niveau.
Ik ben nog niet zo'n held op technisch gebied, dus ik zal eerder met een vraag komen dan met een antwoord op andermans probleem, maar daar waar ik iets nuttigs toe zou kunnen voegen zal ik dat niet nalaten
Nou ja, wil je nog meer van me weten (as if
), vraag het gerust!
Groeten,
Jan

Ik ben dus Jan, ik ben 20 jaar en kom uit Alkmaar. Ik zit nog op school (doe nu 5/6 VWO in één jaar, maar dan niet alle vakken)
Ik maak hardcore(gabber), vroeger met Windows geluidsrecorder
daarna met FT2, daarna met Cubase i.c.m. Soundfonts (SB AWE32 en Live!)Een aantal FT2 en Soundfont-producties zijn uitgebracht door het gabberlabel 5th Gear (http://www.ramshorn.nl) en nee niemand hoeft me te vertellen wat een kutkwaliteit dat allemaal is want dat weet ik zelf ook wel
Maar goed, toendertijd was 't leuk om te doen.Vorig jaar beetje begonnen met apparatuur sparen, m'n gearlist zie je onder m'n message staan. Hiermee ben ik lekker aan 't kloten en hopelijk zal ik eens zo'n goede demo maken dat ik wat uit kan brengen op een hardcore-label van niveau.
Ik ben nog niet zo'n held op technisch gebied, dus ik zal eerder met een vraag komen dan met een antwoord op andermans probleem, maar daar waar ik iets nuttigs toe zou kunnen voegen zal ik dat niet nalaten

Nou ja, wil je nog meer van me weten (as if
), vraag het gerust!Groeten,
Jan