• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] Spirit Folio F1 14/2 mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OnAcid

Slager van Schiedam
Woensdag mixerdag.

6x mono, 4x stereo (2 zonder eq, aux), 3 band EQ (mid swept), 3x aux.
Nog geen 2 jaar oud, geen krasje, kraakje, niks.
Prijs: 200 eurootjes

spirit_f1.gif

deze, maar dan 2 mono kanalen minder.

http://www.soundcraft.co.uk/products/spirit_f1.html

Laatst gewijzigd:
Sekers goed mixertje! alleen die op dat plaatje is de 8x mono versie ;)

Maar dit is echt een aanradertje!

Als je hem volgende maand nog hebt houd ik me aanbevolen, deze maand even weinig cash ivm de kleine

Heb ik al verteld dat je nu voor €175 ook nog eens deze hele speciale rackears er gratis en voor niks
bij krijgt?!?!

deze handgemaakte en handgepolijste, vervaardigd uit hoogwaardig chirurgisch aluminium en met een levenslange garantie*, zijn uniek in de wereld!
De ontwikkeling heeft jaren geduurd en is onder leiding van de meest vooraanstaande wetenschappers uitgevoerd. Nadat het ontwikkelingsproces 100% aan de eisen voldeed, zijn tenslotte deze twee rackears geproduceerd. Een unieke kans op een uniek product!

mixer-alu.jpg

Is het niet geweldig? Laat deze kans niet liggen en PB of mail meteen!

* lees de voorwaarden elders op het internet

Doen mensen! dit is een supermengertje!

lekker warm geluid, zeeeeeeeer weinig ruis! sterke EQ's (zeer bruikbaar).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back