Korg ER mk1 99,-

ik heb de mijne ook voor 100€ en voor dat geld is het absoluut een leuke koop! :okdan:
Weer es wat anders dan de meeste drumseqs

winkelwaarde 500,-
yeah right!
staat btw bij dat hij ook wel voor minder weg gaat als je snel bent!

Hij heeft snel geld nodig, dus dat kan maar 1 ding betekenen..100 euro is niet veel geld, als iemand geld nodig heeft praat je vaak eerder over 100en euro's.
Conclusie, de er1 is waarschijnlijk gepikt en de verkoper heeft geld nodig voor een lijntje van het 1 of ander...

stelletje wantrouwers.... ;)

Kheb mn MK1 ook voor €100,- gekocht een jaar geleden... is toch niets byzonders?
En je zal maar net ff dat nieuwe ding willen kopen waar je €70,- tekort voor komt!

gewoon bellen, weet je het meteen.. al dat gespeculeer :S
Alsof jullie ermee zouden zitten als het gejat was... dat weet je uiteindelijk nooit met een mooie aanbieding op marktplaats. En iedereen hapt toch wel !

8o)

Origineel geplaatst door GeeEs
stelletje wantrouwers.... ;)

Kheb mn MK1 ook voor €100,- gekocht een jaar geleden... is toch niets byzonders?
En je zal maar net ff dat nieuwe ding willen kopen waar je €70,- tekort voor komt!

gewoon bellen, weet je het meteen.. al dat gespeculeer :S
Alsof jullie ermee zouden zitten als het gejat was... dat weet je uiteindelijk nooit met een mooie aanbieding op marktplaats. En iedereen hapt toch wel !

8o)

Inderdaad,

ik heb vorig jaar een ER1 en een EA1 samen voor 200 gekocht van een forumlid, met verpakking, adapter, handleiding, bon. Kan echt hoor jongens !

tuurlijk ik zij ook niet dat het bijzonder goedkoop was, ik heb die van mij een jaar of 4 geleden voor 120 gekocht maar ik vond de ad gewoon een beetje risky

Back