Acid of zuur?

Nice :) klinkt lekker, swingend, scheurend, toffe trucjes..

Enige wat me opvalt is dat de mix zo'n nauw stereobeeld heeft?

:okdan:

Als'k met m'n headphones luister speelt alles zich 'voor' me af, alle melodielijnen pal in't midden, behalve wanneer er op een bepaald moment een delay inkomt voor een paar seconden, die smeert alles wat meer uit links en rechts. Op de moni's hoor'k hetzelfde ook.

De link naar het deuntje is trouwens död als een pier.

De link zou weer moeten werken, ik heb het stereokanaal ietwat aangepast met Fl stereo enhancer.
Ik heb de stereo-separatie verder uiteengelegd, mssn dat het nu niet meer zo nauw klinkt. Uiteindelijk staat alles nog wel gecentreerd, maar ik ga nog eens een remastering doen van alle channels om een wat breder stereobeeld te krijgen.

Ik ben geen echte acid fan maar dit vind ik wel vet,smerig en rauw. Het idee van die pacman sample is leuk, alleen vind ik het net iets te gefreakt klinke.
Tot aan de pacman sample vind ik hem dus echt wel dik! gave sfeer, met die stijgende en dalende suizers, en die VETTE beat.. goed gedaan!

ik vind 'm vet!

pacman.gif

Vind et wel een leuk plaatje maar daar blijft et ook wel bij, mis idd wat breedte in de track, maar daar heb ik zelf ook nog veel moeite mee.
Verders heb ik die sample ook wel vaker gehoord(niet dat dat per definitie slecht is), d8 dat o.a. in een plaat van aphex twin ie een x was gebruikt.
Powerpillpacman8)

Vergelijkbare discussies

Back