gevraagd: Novation Xstation 25

Status
Please reply by conversation.

spookkoops

Gemeneraadslid
Te koop gevraagd een Novation Xstation 25. Dit lijkt me eem ideale synth / remote / midi-interface / geluidskaart etc etc.

Heb je er ééntje en wil je er van af? Laat het me weten!

Het mag natuurlijk ook de remote 25 (of hoger) zijn. Zoals ik begrijp zijn deze op te waarderen nara de x-station.......

Opwaarderen kan altijd niet hoor.
Wat wel klopt is dat de synth in de X-station pas later in firmware beschikbaar kwam nadat de hardware daadwerkelijk verkocht werd. Dus een X-station is pas een X-station als de synth er ook in zit ook al staat er iets anders op qua text.

Weet je ook toevallig hoe ik kan achterhalen of een remote op te waarderen is naar een Xstation?

je hebt de remote audio nodig, niet een gewone remote. Via de novationmusic.com site kun je dan een upgrade downloaden zodat hij in feite gelijk wordt aan de x-station.

Ah, nu valt het ff allemaal op zn plaats denk ik: De remote audio is toch maar heel kort op de markt geweest en dies toen snel vervangen door de xstation. De mensen die een remote audio gekocht hadden konden hem dan upgraden naar een Xstation. Er is hier al es eerder een topic over geweest maar volgens mij haalden ze daar dan de remote ne de remote audio door elkaar ( en ik nu dus ook).

De remote 25 is dus van de baan.....

Bedankt voor de info! strax had ik er 1 gekocht en had ik lelijk op me neus gekeken :(

X-station of Remote 25 audio dus. :)
Zijn fijne dingen vind ik. Lekkere synth die erin zit en al die knopjes. :D

Werkt dat trouwens een beetje lekker die touchpad en die joystick?

Heerlijk. Vooral die toutchpad vingert heerlijk weg. Vind ik zelfs fijner dan de touchpads van Korg.

ah, er staat er 1 op SF. Ik ga ervoor :okdan:

Schopje omhoog........anders ga ik voor wat anders.....

Hier mag een :slotje: op, heb een Kawai K5000s voor weinagh te pakken kunnen krijgen *D

Status
Please reply by conversation.
Back