I'm Drunk and High (terror)

BasSSlave

Old-S'Cool
benieuwd wat jullie hier van vinden nr is nogal spontaan ontstaan en gemaakt in een avondje het nr kan qua geluid vast wel verbeteringen gebruiken helaas heb ik zelf alleen een paar ouderwetse 120 watt pc speakers die in laag nogal #ut zijn
stijl: 240 bpm terror om je weer wakker te maken als je er last van hebt

http://www.filelodge.com/files/room17/428726/Dyonix - Im Drunk and High.mp3

nog ff off topic op http://www.filelodge.com kun je 500 mb gratis webruimte krijgen mocht je het interessant vinden aangezien ik nogal veel lui ken die problemen hebben met webruimte voor tracks

whahaha nou ik woon nu toevallig voor nood ff in het ouderlijk huis en idd dat is me wat gek genoeg heeft me ma liever dat ik met terror of hardcore bezig ben dan met bvb drum & bass daar word ze helemaal gek van

Mooi toch..ouders. Wat die van mij allemaal niet met liefde en geduld hebben doorstaan.
Succes met je terror tracks! ;-)

thnx Flexby ben ook best te spreken over de manier waarom ik kan blijven produceren hiero toch kap ik nu maar weer es met dat geram was eingelijk bezig met een aantal DnB tracks en daar kan ik een dergelijke ram stemming/humeur niet bij gebruiken

sampletje?

sampletje?

hoe kom je aan dat sampletje?*D
just curious......
over de track kan ik niks zeggen, kan er nl niet naar luisteren.

mzzl

Re: sampletje?

Re: sampletje?

Origineel geplaatst door el secundo
hoe kom je aan dat sampletje?*D
just curious......
over de track kan ik niks zeggen, kan er nl niet naar luisteren.

mzzl

vaag gelul zeg je kan et niet horen en je vraagt me om een sample ?????? zijn allemaal samples :biertje:

luisteren is niet hetzelfde als horen...

luisteren is niet hetzelfde als horen...

vaag gelul,mmmmm ,ik bedoel ik kan er niet naar luisteren als in, ik vind het niks, maar de sample"i'm drunk and i'm high" komt me erg bekent voor, maar als je niet wilt zeggen....is ook goed hoor.:halleluja
Ik zal het nummer is opzoeken en een link posten.

brrrrr

idd op ongeveer 3 min het is inderdaad de zelfde sample maar eerlijk gezegt hoor ik hem niet zonder bijgeluid dus denk niet dat de bron dat nr was ik heb ff me source file opgezocht de sample komt van djmixsource geloof ik (staat in de naam)

Back