[contest]"De asociaal harde track"-thread

C738

Meubilair
Bij deze wil ik iedereen op dit forum uitdagen om een asociaal harde track te maken.

Wie durft de uitdaging aan te nemen en verder te gaan dan ooit van gedroomd werd?
Harder, sneller, extremer, bruter! Kom maar op!
Ik verwacht dat veel mensen in eerste instantie gaan denken aan een terror track maar ik verwacht iets extremers dan harde gabber :D

ALLES IS GEOORLOOFD! HET DOEL HEILIGT DE MIDDELEN!

-C-

Origineel geplaatst door Sly Dog
Iets te ruige ambient:
http://pu.solidbasics.com/tracks/Sly_Dog_&_Relaxzomaniaq_-_Bloederige_Maagdenoffers.mp3

Zoiets? :W

Whaha damn is dit in het riool opgenomen of zo haha no offence ben zelf vanavond ook ff bezig geweest met nr voor dit topic maar was er al gauw achter dat hard harder hardst bij mij leid tot terror resultaat 3 min terreur an me eur niet echt wat voor deze topic maar wel een nummer om nog ff af te maken voor mezelf kan ook beter ff ophouden met dat geram anders kom ik in de verkeerde stemming om me DnB tracks af te maken waar ik mee bezig ben

Hier een oudje maar niet echt zo hard als die van Slydog

Easy listening :duivels:

even voor de duidelijkheid:

dat "hard" heeft toch niks met volume te maken??

zal wel een stomme vraag zijn gezien de inzendingen :duivels: :duivels:

contesten zijn altijd leuk dus ik ga me er eens in verdiepen...

u hoort nog van me

bliepbliep

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Heb even niks extreems liggen maar van dit krijgen veel mensen toch wel even een :confused: moment :D

Spectral Awaitment Demon

Subtiele sfeermuziek.

(Kan de rest nu helaarsch niet checken .. )

idd lekker na een feestje van het typ van D Sinister zijn inzending

Origineel geplaatst door BasSSlave
petje af ik vind dit super ik ben hier echt een typ voor heerlijk op dansen dit

Dankje....ik moet het weer eens maken zoiets....is een drumstation door een oude 5 bands eq en dat dan weer door een viscount efx-1 distortion effect en wat synth geluiden uit een jp 8080.

@ =XTRECIST= : Zeer tof man.....instant darkness

Origineel geplaatst door bliepbliep
even voor de duidelijkheid:

dat "hard" heeft toch niks met volume te maken??

zal wel een stomme vraag zijn gezien de inzendingen :duivels: :duivels:

contesten zijn altijd leuk dus ik ga me er eens in verdiepen...

u hoort nog van me

bliepbliep

Ik vind het volume niet van belang maar C738 weet het het beste wat er bedoeld wordt.

ik hoor gewoon best wel een verschil in het soort rauw geluid hier vergeleken met mijn digitale tracks zo uit fl studio ik weet dat er veel meningen over analoog vs digitaal zijn en ik als digi wou dat ik analoog had........

(ik heb stiekem ondertussen al 3 min klaar nog ff bezig)

Bedankt voor de reacties tot nu toe. :W
De track is gemaakt met een Yamaha RM1x en een oude geluidskaart die de opname niet echt heeft overleefd. :duivels:

Ik heb hier een ouwe track van mij, is het meeste herrie wat ik in huis heb, ik had die dag bij feedback een Korg Pandora (een soort gitaar multi fxje) en een DX200 gehaald (ja voor de volle prijs ook) en thuis aangekomen de DX200 door de pandora en zo de creative labs in... Dus uber crappy en dof!!:D

http://www.freevst.com/mp3/track11.mp3

Jammer dat je niet echt een brute bas (in ieder geval íets van laag) uit die DX200 kan krijgen zo..

hier trackje van mij, is eerste track op een hardware sequencer gemaakt (asq10) is allemaal nieuw voor mij, moet alles inspelen ook de knoppen moet ik recorden, en wat ik aan cc,s heb opgenomen kan ik nog niet terug kijken en editten, maar we komen er wel

ohja het is geen harde track omdat ik altijd rag trackjes maak, heb ik nu maar eens het tegenovergestelde geprobeerd

dingen erin zijn

808 drumkit in de sampler
rozzbox bleebje
jp8000 string
virus c (heel klein rideltje)
@ juno lage bass

klikke

oke nieuw breakbeat achtig dingetje gemaakt met de asq10, alle drums zelf ingespeelt.

verders de track gemaakt met de solo en mute knopjes, alles loopt gewoon over de stereo ouput van de sampler, geen gemix verder de rozzbox en de juno door een filter

drumkit is te downloaden van de rogerlinn website als mpc60 drumkit evenals het funk vocaaltje dat komt daar ook vandaan.

klik

Back