hohner clavinet

voor 100 euro ga ik hem zo halen .. heb alleen geen tijd :(

Mensen die 100 euro voor zo iets bieden via marktplaats moeten toch is aan hun voorhoofd voelen.
Ik snap zowiezo niet dat je via marktplaats ga zitten bieden.
Mailen/bellen en regelen die hap!

Origineel geplaatst door mono-poly
Mensen die 100 euro voor zo iets bieden via marktplaats moeten toch is aan hun voorhoofd voelen.
Ik snap zowiezo niet dat je via marktplaats ga zitten bieden.
Mailen/bellen en regelen die hap!

idd...Marktplaats bieders zijn echt suf..Op Ebay is het gelukkig anders....nog wel..
Gewoon bellen, afspraak maken en halen die hap...Ik vind dat deze Clavinet wel een beetje gammel is...Er heeft een hobbyist aan zitten klooien en dat is nog niet zo erg maar hij heeft er blijkbaar gaten in geboord...oeiii...balen

tja...100 euro is inderdaad laag (ik ben degene die heeft geboden)...maar je wilt niet weten wat er bij thuis staat dat ik heb gekocht voor weinig, heeel weinig.
't is de gok waard, dus geen scheinheilig gedoe hier want forumleden kunnen er ook wat van hoor om geen markt conforme prijzen te vragen of bieden. Zou jij hem kopen voor 100 euro of zou je zeggen; "...100 euro? Nee sorry daar koop ik hem niet voor van je...hij is veel maar waard, hier heb je 750 euro dan voel ik me beter.." Hou toch op.

Marktplaats bieders zijn niet suf, wie heeft trouwens ook alweer marktplaats.nl gekocht? En waarom?

Hey ik vind het geboden bedrag echt suf.
En van advertentie's op marktplaats zetten word ik echt fucking droevig.
Als ik dan naar de biedingen kijk.
Meestal zet ik deze optie uit.
Wat heeft het zin om serieus genomen te worden als je bv 600 euro geboden krijg op een OSCar?
En vervolgens gaat een volgende er met VIJFTIG euro overheen.
Nou dat vind ik echt het zielige aan marktplaats (wil jou er niet mee kwetsen overigens)
Vandaar dat ik zeg contacteer gewoon de verkoper en dan weet je meteen of je bod uberhaupt serieus genomen word.
En het zal wel niet veel bijzonders zijn wat je voor weinig gekocht heb, althans niet op deze manier.
Als je een koopje wil scoren en de verkoper een poot uitdraaien moet je het via de email regelen.
En de boel zo snel mogelijk ophalen voor er echt een serieuze bieder gaat bieden of mailt.

Op mp weet je nooit of de verkoper zelf wel weet wat 't waard is als ze geen richtprijs vermelden. Ik vind 't sneu wanneer verkopers dan verontwaardigd reageren als je te laag biedt, maar meestal mail ik met de vraag wat ze zelf in gedachten hadden. Bieden via dat systeem vind ik ook een beetje zinloos: zie je 'n bod staan waar je met je mail allang overheen bent gegaan... Da's suf.

Da's allemaal prima natuurlijk, maar mp kijkers / kopers weten dat niet (en om nou heel internet af te zoeken naar dezelfde advertentie op 'n andere site vind ik iets teveel van 't goeie...).

hij schreef mij dat die draaiknoppen links origineel zijn
dat is toch niet zo
waar dienen die dan voor ?

fok, ik wil zo graag een clav
maar het blijft allemaal zo tiefus veel geld (incl. grote beurt en hammertips en poepelegein)

en ik zie het niet zitten om een uitgeboorde plank te kopen

Vraag op of ga kijken wat er daadwerkelijk aan de hand is met die plank. Misschien kan je draadjes knippen, alles gewoon weer als het originele circuit aansluiten, de knoppen weghalen en de gaatjes dichtsmeren...

Is het waard hoor! Ik ben ook de gelukkige eigenaar van 2 Clav's

Hey ik vind het geboden bedrag echt suf.
En van advertentie's op marktplaats zetten word ik echt fucking droevig.
Als ik dan naar de biedingen kijk.
Meestal zet ik deze optie uit.
Wat heeft het zin om serieus genomen te worden als je bv 600 euro geboden krijg op een OSCar?
En vervolgens gaat een volgende er met VIJFTIG euro overheen.
Nou dat vind ik echt het zielige aan marktplaats (wil jou er niet mee kwetsen overigens)
Vandaar dat ik zeg contacteer gewoon de verkoper en dan weet je meteen of je bod uberhaupt serieus genomen word.
En het zal wel niet veel bijzonders zijn wat je voor weinig gekocht heb, althans niet op deze manier.
Als je een koopje wil scoren en de verkoper een poot uitdraaien moet je het via de email regelen.
En de boel zo snel mogelijk ophalen voor er echt een serieuze bieder gaat bieden of mailt.

dan moet je gewoon niet kijken .. en ik vind dit soort gezeik een beetje suf .. je lijkt wel een handelaar mono .. ;)

Hammertips vervangen van een clavinet is heel eenvoudig zelf te doen.
Ik heb het ook zelf gedaan.
Een zak met nieuwe hammertips kost ongeveer 30,- euro.
Het monteren is makkelijk.

Origineel geplaatst door MadR
dan moet je gewoon niet kijken .. en ik vind dit soort gezeik een beetje suf .. je lijkt wel een handelaar mono .. ;)

Man ik ben een dikke handelaar en sterf van de poen.
Hoe denk je dat ik anders aan mijn gear kom?

En ga jij mij maar lekker suf vinden hoor. :kont:

Man ik ben een dikke handelaar en sterf van de poen.
Hoe denk je dat ik anders aan mijn gear kom?

En ga jij mij maar lekker suf vinden hoor. :kont:

lezen is best moelijk he ... ik heb het namelijk alleen over deze specifieke opmerking van je
tis namelijk een VEILINGSITE .. niet mono's webshop ..

En nou niet met een :Z :gaap: of :kont: aankomen omdat je niet weet wat een VEILING inhoudt he ..
Zeker jij zou moeten weten dat dat inherent aan elkaar is .. 'n laag startbod en veilingssites .. zeker als de verkoper het startbod open laat .. daar is ebay ook een prima voorbeeld van .. dus ook je onderbouwing dat ebay gelukkig anders is raakt kant nog wal ..

Heeft dus niks met suf vinden van de persoon te maken .. in dit geval zit je er gewoon effe naast .. je kan niet altijd gelijk hebben !

:biertje:

Origineel geplaatst door Samplicity
Vraag op of ga kijken wat er daadwerkelijk aan de hand is met die plank. Misschien kan je draadjes knippen, alles gewoon weer als het originele circuit aansluiten, de knoppen weghalen en de gaatjes dichtsmeren...

Is het waard hoor! Ik ben ook de gelukkige eigenaar van 2 Clav's

zoals gezegd heb ik hem al gemaild en zegt hij dat die knoppen wel degelijk origineel zijn,
ik zou graag gaan kijken maar tis even 150 km heen (en terug trouwens ook)
en dat terwijl mijn wiellagers van mijn megane versleten zijn
(iemand een idee hoe lang je daarmee nog straffeloos kan rondrijden ?)

PLUS ik zou eigenlijk liever een E7 hebben
vanwege de beweerdelijk betere electronica en minder ruis
en betere looks

Klopt dat trouwens dat de E7 een betere keus zou zijn (even los van de looks) ?

Origineel geplaatst door chilistein
zoals gezegd heb ik hem al gemaild en zegt hij dat die knoppen wel degelijk origineel zijn,
ik zou graag gaan kijken maar tis even 150 km heen (en terug trouwens ook)
en dat terwijl mijn wiellagers van mijn megane versleten zijn
(iemand een idee hoe lang je daarmee nog straffeloos kan rondrijden ?)

PLUS ik zou eigenlijk liever een E7 hebben
vanwege de beweerdelijk betere electronica en minder ruis
en betere looks

Klopt dat trouwens dat de E7 een betere keus zou zijn (even los van de looks) ?

stevie speelde toch gewoon op een d6 ? netzoals de rest ? neem dus aan dat deze bak dus prima volstaat ..
wel een wah wah bij kopen he .. :biertje:

Origineel geplaatst door chilistein

Ik heb ook een D6 staan en kan je vertellen dat die knoppen NIET origineel zijn.

stevie speelde toch gewoon op een d6 ? netzoals de rest ? neem dus aan dat deze bak dus prima volstaat ..
wel een wah wah bij kopen he ..

Stevie Wonder speelde op een D6 inderdaad.
Maar hij had de electronica weg laten modificeren.
Er bestaat zoiets als "de Stievie Wonder preamp mod".

Verder speelde Stevie Wonder niet met een wah pedaal maar met een envelope follower erop.
De Mutron III om precies te zijn.

pecies

pecies

stevie.gif

volgens mij is dit de pre amp upgrade

maar hoe zit het nou met die E7 ?
beter, anders, lekkerder, cleaner etc. or what ?

Back