Probleem met SL1200

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vincentvanos

Nieuwkomer
Ik heb iets minder dan 2 jaar geleden splinternieuwe SL1200 MK2 gekocht. Ik gebruik ze alleen thuis om te kunnen mixen en niet extreem veel (gemiddeld 6 uur per week). Nu is afgelopen vrijdag inneens één van beide uitgevallen. Dat wil zeggen, de 1200 gaat niet meer aan. Er zit geen knik in het snoer dus het kan zijn dat er een zekering is doorgebrand. Gebeurt dit wel vaker? En wat kost het om dat te laten repareren of moet ik met panasonic bellen dat een SL1200, die zo ongeveer levenlang moet meegaan, ineens stuk is.

Wees gerust deze bakken gaan echt lang mee..........hij zit zo degelijk inmekaar die directdrive zitten geen mechanische onderdelen in dus de het plateau(rotor) en spoelwikkelingen rondom is je motor.........daar gaat weinig stuk aan.
Ik vermoed dat je een kabelbreuk hebt of misschien een gare zekering, ik weet niet waar je woont wil er best naar kijken
heb er zelf 2 opgeknapt.......overgekocht v/e dj-de kinkikapper op eentje was er een fiets gevallen..arm krom vervangen
gepoetst/stofvrij gemaakt (resten shag/bier..etc) is heel normaal daarna weer gassen maar wel thuis gezellig ploatjes draaien.
Die gasten van Technics/Panasonic DenHaag zijn kanker duur zou ik niet zo 1/2 naar toe gaan.

groetjes Gert-Jan8D

Bericht door een moderator:
Dit forum is niet bedoeld voor vragen omtrent deejay-zaken.
Ik raad je aan het eens te proberen op http://www.deejayforum.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back