Dan heb je echt geen flauw idee waar je het over hebt!
Zelfs alleen voor de sequencer is dit al een koopje! Probeer maar eens een betere hardware sequencer te vinden onder de 400-500 euro. Veel succes!
En bovendien zijn veel geluiden gewoon prima bruikbaar. De sequencer is echter veruit het fijnste van deze bak! Maar goed je had je reactie ook even kunnen onderbouwen, dan heeft het wat meer slagkracht zo'n opmerking....
Ik heb die van mij gekocht van een forum lid voor 210,-. En dat is ie dus echt meer dan waard! Gewoon een ontzettend fijn apparaat. Sommige geluiden zijn inderdaad wel ok, al gebruik ik ze niet veel. Gaat vooral om de sequencer.
Er staan er best wel wat te koop op het net. Alle prijzen lijken zo rond de 200 te liggen. Dat de bovengenoemde nu op een hoogste bod van 250 staat, toont alleen maar aan dat er nog genoeg vraag is naar dit allom zeer gewaardeerde bakkie. En je hebt er dan ook nog een flightcase bij! Jeuh. Al loont het toch wel om ook nog even verder te kijken denk ik.
Goed ik ga weer aan het werk. Daar ben ik hier immers voor op kantoor.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.