Presonus EQ3B

Fles

THEMATIC
Ben al een poosje op zoek naar een fijn klinkende analoge PEQ. Nu kwam ik deze tegen op het net maar er is weinig over te vinden/lezen verder. Wel een positieve review op SOS btw. Het kost geen drol, en ik wil m ook best blind kopen (of 2) ware het niet dat ie bij Thomann en MSKoln niet leverbaar is.. En in NL kan ik geen dealer vinden :confused:

Dus;
Wie heeft er ervaring met de EQ3B, wat vind je ervan.
Waar wordt er Presonus verkocht in NL?

http://www.presonus.com/EQ3B.html

Plaatje!

Attachments

• eq3b-angle-cropped-copy.jpg
    eq3b-angle-cropped-copy.jpg
    31,6 KB · Bekeken: 99
Volgens mij kun je de spullen van Presonus overal wel bestellen....

Maar ik zou niet te veel verwachten van het apparaatje...het is budget spul,gezien de prijs van 129 dollar is een prijs/kwaliteitsverhouding al snel goed te noemen door een reviewer...;)

Ik heb uit die serie de headphone amplifier ooit eens geprobeerd,die was ronduit waardeloos...

Presonus maakt goed spul,maar de bakjes uit deze serie horen daar niet bij...vergelijkbaar met Behringer imho...

Origineel geplaatst door dione
Volgens mij kun je de spullen van Presonus overal wel bestellen....

Maar ik zou niet te veel verwachten van het apparaatje...het is budget spul,gezien de prijs van 129 dollar is een prijs/kwaliteitsverhouding al snel goed te noemen door een reviewer...;)

Ik heb uit die serie de headphone amplifier ooit eens geprobeerd,die was ronduit waardeloos...

Presonus maakt goed spul,maar de bakjes uit deze serie horen daar niet bij...vergelijkbaar met Behringer imho...

Hoe dat ie klinkt moet idd nog blijken.
Ik mix nu al een tijd digitaal in SX3 en mis toch (soms) de lekkere EQ die ik met een analoge mixer wel had. Dus dit lijkt mij toch wel een welkome aanvulling in mijn setup. :)

Origineel geplaatst door Flesje
Hoe dat ie klinkt moet idd nog blijken.
Ik mix nu al een tijd digitaal in SX3 en mis toch (soms) de lekkere EQ die ik met een analoge mixer wel had. Dus dit lijkt mij toch wel een welkome aanvulling in mijn setup. :)

Ah,okee...tja,als je geen analoge eq hebt dan zal het vast een welkome aanvulling zijn...

Ik weet in ieder geval dat een betere muziekhandel ze wel voor je kan bestellen...en volgens mij had Nederland Muziek in Almere toen wel wat van die bakjes staan...

Back