• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC 2000 XL Te Koop!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Serfinio

Ingeburgerd
Heb een Akai MPC 2000 XL in de aanbieding die ik persoonlijk niet echt meer gebruikt heb na de aanschaf ervan nadat ik hem via via heb gekocht. En ook vanwege omdat ik Cubase Sx als sequencer gebruik is deze MPC echt overbodig.

Hij is 3,5 jaar oud
Je krijgt erbij:

- Akai MPC 2000 XL
- Scsi
- 32MB + 64 MB geheugenkaart
- Cardreader ingebouwd voor SD+CF

ER ZIT GEEN EXPANSION BAORD IN

Mijn vraag prijs is €650

Re: MPC 2000 XL Te Koop!!

Origineel geplaatst door Serfinio
Heb een Akai MPC 2000 XL in de aanbieding die ik persoonlijk niet echt meer gebruikt heb na de aanschaf ervan nadat ik hem via via heb gekocht. En ook vanwege omdat ik Cubase Sx als sequencer gebruik is deze MPC echt overbodig.

Hij is 3,5 jaar oud
Je krijgt erbij:

- Akai MPC 2000 XL
- Scsi
- 32MB + 64 MB geheugenkaart
- Cardreader ingebouwd voor SD+CF

ER ZIT GEEN EXPANSION BAORD IN

Mijn vraag prijs is €650

Ojha ik was vergeten te vertellen dat de aan en uit knop af is gebroken, de MPC heb ik ook zo overgenomen van de persoon die het mij verkocht. De powerknop is te maken knopje kost je €0.50ct bij een elektronica winkel.
Tot die tijd kun je de MPC alleen aan en uit zetten door de powerkabel erin en eruit te halen. Niet gevaarlijk of zo iets
Kan werkend gezien worden voor de aanschaf.

Vraag prijs is €600

Re: Re: MPC 2000 XL Te Koop!!

Re: Re: MPC 2000 XL Te Koop!!

Origineel geplaatst door Serfinio
Ojha ik was vergeten te vertellen dat de aan en uit knop af is gebroken, de MPC heb ik ook zo overgenomen van de persoon die het mij verkocht. De powerknop is te maken knopje kost je €0.50ct bij een elektronica winkel.
Tot die tijd kun je de MPC alleen aan en uit zetten door de powerkabel erin en eruit te halen. Niet gevaarlijk of zo iets
Kan werkend gezien worden voor de aanschaf.

Vraag prijs is €600

Deze kan op slot... :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back