moog shirts

Toon

Ursa Major
Aangezien ik een paar nieuwe t-shirts nodig heb kan ik er beter eentje kopen met het Moog logo op. Weet er iemand een muziekwinkel in de buurt/Europa waar je die vinden kan?

Als je een scanner hebt kun je ook valsspelen. Gewoon even mooi Moog logo, foto, wat dan ook, inscannen en verzenden naar de Hema over internet. Dan een paar daagjes later je "Moog" shirt ophalen ;)

of krijg je dan het Amerikaans rechtssysteem op je dak?

Ik heb in Amsterdam in een platenzaak wel eens T-shirts gezien met het logo van een TR-909 of TB-303 erop gezien. Misschien dat je in die DJ-shops ergens zo'n t-shirt kan vinden.

Origineel geplaatst door murphi
Sirius smart sounds in Maastricht.
Moet je gewoon ff bellen.

http://www.sirius-smart.nl/sounds/

hey murph....de platenkeet, of de paddo-keet? Ga dan misschien ook eens zo'n shirtje halen...is wel vet

Heb sinds vier weken mijn orginele( Uit Japan afkomstige tr-909 shirt) binnengekregen! Zeer, maar dan ook echt een zeer sjiek shirt! Heb er wel 4 mnd op moeten wachten, maar geduld is een schone zaak!

Helaas hebben zijn die shirts niet meer leverbaar, anders had ik al lang een thread geplaatst! Misschien plaats ik wel eens een foto van dit zeer unieke kledingstuk! HAHA!

Wat dacht je van zó'n T-shirt dan?

zie: T-Shirt

Attachments

• 3ct.jpg
    3ct.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 136
Je kunt ook een modular over je hele lijf laten tatoëren....

LOL

Back