M-audio project mix met Reason 3.0

pfoffer

Stamgast
Hallo

vraagske

Herkend reason de m-audio project i/o mix ook?
Heb volgens mij ergens gelezen (maar kan t niet meer vinden) dat als je de mackie control universal patch in reason pakt, dat reason ook alles aanstuurd en herkend (motorized faders e.d.) bij de project i/o mix...

hoop dat dit zo is.. wil m nl gaan halen en gebruik bijna alleen maar reason.

fijn weekend iedereen!

groetjes

neimand?!?

Bericht door een moderator:
Dit kan beter in Synth Software > Hardware; daar krijg je hoogstwaarschijnlijk meer reakties en daar past het beter. Bij deze even verplaatst :).

zou ik misschien mogen vragen waarom je de m-audio perce wil ipv de bcf2000, prijsverschil is ongeveer 1000 euro.

Zover ik weet heb je niets aan die i/o icm reason

op de m-audio site staat dat je software mackie control moet supporten dus ik neem aan van wel.

Origineel geplaatst door m.u.f.f
zou ik misschien mogen vragen waarom je de m-audio perce wil ipv de bcf2000, prijsverschil is ongeveer 1000 euro.

Zover ik weet heb je niets aan die i/o icm reason

op de m-audio site staat dat je software mackie control moet supporten dus ik neem aan van wel.

tja jij hebt m ook verkocht ;) (als ik me dat goed kan herrineren)

Maar ik ga denk ik ook voor de bcf... ik wilde een alles in een systeem maar ik ga de firewire 410 kopen en pak me een bcf'tje erbij..
heb nu nog de audiophile firewire maar de 410 moet betere converters hebben

Origineel geplaatst door pfoffer
tja jij hebt m ook verkocht ;) (als ik me dat goed kan herrineren)

Maar ik ga denk ik ook voor de bcf... ik wilde een alles in een systeem maar ik ga de firewire 410 kopen en pak me een bcf'tje erbij..
heb nu nog de audiophile firewire maar de 410 moet betere converters hebben

wat neem je dan precies op?

ik heb hem idd verkocht, projectmix is wel een mooi ding maar goed ook aardig aan de prijs.

Back